Sleeq

Wah! aku dah jatuh cinta dengan ALIF ABDULLAH...

haha mesti kawan kawan aku terkejut kalau dengar. mana tak nya. alif abdullah yang mereka kenal adalah musuh tradisi aku sejak zaman kecik aku lagi. jiran tersayang lah katakan. hahaha

tapi nak habak, alif abdullah ni ialah alyph sleeq. korang tak kan kenal sleeq kot.. apalah.. yang penyanyi Singapore tu.. yang ada dua orang tu...




hensem an an an?? hahaha yang mana alif aka alyph tu.. alah! mesti lah yang comel comel tu. cam tak tahu taste aku.. yang putih putih comel comel je.. tu! yang pakai topi sentiasa tu..







comel? tahu tak apa.. hahaha dia memang comel.. hehe rasa nak penuh kan page ni dengan gambar dia. je. actually bukan ni aku nak tunjuk. haha aku nak bagitahu.. lagu dia yang UNTUK DIA tu.. alah.. takkan tak tahu.. jap lagi aku bagi dengar.. lagu tu lagu dia orang tapi akan dinyanyikan dengan NAJWA LATIF.. haha memang aku tak sabar nak tunggu lah! 



ni lagu dia yang asal.. tapi yang nak nyanyi dengan Najwa Latif tu belum lagi di rakam.. sedang dalam proses.. haha best kan? sweet betul.. kalau lah.. kalau lah.. bukan perasan angan angan.. kalau lah alyph nyanyi kat aku.. wah! memang aku terus tinggal pakwe aku tu and pergi kat dia.. haaha tu diaaaa.. nampak.. awal awal dah nak buat dajal kat pakwe sendiri.. patutlah tak de pakwe.. hehe

so yang ada sekarang ni just official rakaman je. bukan video klip dia. kalau korang dengar memang sama je lagu dia. tapi actually.. lirik dia dah beza beza auu.. so hanyati~



untuk aku.. untuk aku.. untuk aku.. :)
SLEEQ <3




Comments

Popular Posts