Settle Practical

Assalammualaikumm... yeahh yeahhh!! along to timee no see.. LOL.. almaklum lah sis busy kett.. hahahha Busy lah sangat...

Alhamdullillahhh..now tengah cuti sem.. dah dekat sebulan pun aku membuang masa. hahahha settle dh praktikal bulan lepas.. hehehe... Memang lega sangat.. Boss yang baik tempat kerja yang selesa, workmate yang melayan (padahal studiomate sendiri en) hahahaha semua nya memudahkan.. Alhamdullillah even kadang kerja macam stress tak tahu nak design apa, nak buat sketchup macam mana tapi semua settle juga dengan izinNya..

Seriously lah bersyukur sangat yang teramat.. ( bahasa BM failed) hahaha

The most thank you of coz lah kat Nadzirah...


Dia lah yang ari2 dok neman aku... Klau tak memang tepu lah aku kat office.. Like seriously laaa wehhh.. hahahaha Dia pun settle practical dgn okay.. so congrate to me and her.. kahkahkah...

Next of coz for this two... 


Haaa.. yang ujung tu Encik Amry.. Tu lah boss.. hehehe  Baik sangat k...


And this the most pretty akak.. dengan kind heart dia lagi... Tak nyesal punya kenal dia.. Akak isteri kepada Encik Amry... Yang paling banyak sharing with us... 


And here.... Akak bagi hadiah... hehehehe.. 

Aku bersyukur Allah mudahkan nya... Like first time cari tempat praktikal... aku takde tempat langsung..around Subang Jaya semua full then takde amik student lah bagai... too many of excuse office2 subang jaya ni.. ayah ada offer kawan dia nya office.. but me, like always try the best nak cari jugak tempat sendiri. 

Alhamdullillah, Allah mudahkan segalanya... aku hantar email je pagi tu, tengahari tu dah dapat reply supaya esoknya pergi interview.. dengan konfiden aku pergi ayah hantar terus dapat... tu laaa.. Berkat doa... Mama selalu pesan doa doa doa mintak permudah segalanya.. dan.. here... Allah mudahkan segalanya sampai aku habis viva... 

Like after practical habis aku busy sangat sangat yang teramat dgn viva... Macam two weeks before practical habis pun encik dah tak push kami dgn kerja sangat... ada la a few works kami kena settle... but everything was clear dalam sibuk buat portfolio and proposal tu... Kadang bila encik bagi kerja dedua like merungut.. hahahah but alhamdullilla settle jugak... Kuat jugak buat... and all was settle..

Time nak siapkan proposal and portfolio almost two weeks tu macam2 lah.. hahahah.. tu nanti aku share lah.. hahaha... But yang perlu tahu lecturer accept both aku punya proposal.. hehehe.. so to know what it is, next story kay? 

p/s: Yang sempurna itu bila Dia yang mudahkan, dan yang mudah itu datangnya dariNya.


Comments

Popular Posts