Kawan Baru

Nama dia Nasrin.. Wajah nya sangat comel.. mula mula aku dah kenal dia waktu bulan satu hari itu, yelah, dah ditugaskan kira sama sama stok kedai tu., time tu cakap sikit sikit je. sembang pun tidak. yang aku ingat dia minta aku stappler, dengan tangan tangan aku dia ambil. aku pun pandang ah .. apahal kau pegang tangan aku? tapi dalam hati je lah. haha dia macam faham and say sorry.. hehe

and tak sangka.. today dia datang. ahh~ suka nya aku tahap gaban..! Faziera tengok, aku kata jangan! itu aku punya.. haha lawak sungguh.. yelah, Shatul and Faziera ada scandal pendek, aku nak jugak. haha sibuk je.. haha masalah~

mula mula dapat jadi cashier dengan dia, suka gila! dia mesti tolong aku. dia akan datang "awak okay tak? boleh?" haha suka nya aku! lupa diri terus! tapi lama lama kenal, mamat ni! bising lah. haha aku pun suka lah gak sakat dia. biasa lah aku kan nakal sikit. sekejap je kita orang dah rapat. siap sembang pasal sekolah tu.. tak nak bla sungguh..

 dia tak pakai cermin mata, tapi bila dia pinjam cermin mata akak tu, pakai, gila lawak.. spek tu besar gila and memang tak sesuai langsung dengan dia. aduh! tak boleh tahan aku nak gelak.. anyway dia memang sangat comel.. itu je aku nak cakap.

semoga aku di pertemukan dengan dia lagi.. :)

Comments

Popular Posts