CintaKu

disebabkan bosan yang melanda. aku telah buat sesuatu yang tak ada faedahnya. hehe
nak tengok apa yang aku buat. tara!


dalam banyak banyak huruf ni tersembunyi sejuta rasa kasih dan cinta aku buat salah satu huruf itu. aku begitu menyanjungi nya sehinggakan aku terlupa bahawa cintaku sebenarnya hanya layak buat DIA. aku telalu angkuh untuk memberitahu hasrat di hatiku. tapi aku telalu ingin memberitahu nya. apa kah rasa ini akan kekal selamanya. aku selalu beranggapan dia akan jadi milik aku selamanya tapi mungkin kah kemungkinan akan berlaku. sungguh aku keliru. 

aku tak sanggup betul nak terus tahan rasa ini. sungguh ia sangat sakit di lubuk hati aku, tapi aku tetap bahagia. bahagia kerana mencintai dia. gembira kerana Allah memberikan aku rasa cinta itu. tak ke ia nya satu perasaan yang indah untuk kita semua rasai...

walaupun nikmat cinta aku tidak seperti orang yang bahagia tapi aku masih yakin masa aku itu akan tiba satu hari nanti. aku akan nantikan nya sampai kapan pun. kerana cinta aku pada dia adalah suci.


Comments

Popular Posts