Hari Ter Stress!

kerja aku hari waktu itu ialah hanya jerit "STRESS NYA AKU!" haha mana tak nya, satu hari aku ngadap muka Yin dengan Wan je.. Peh! Tak aci Faziera and Liyana dapat cuti, aku tak pun~ sadis gila cerita dongeng aku ni.. haha

okay, layan je lah dua ekor mangkuk ayun ni. Yin kata nak keluar jap, so aku lepak dengan Wan. Pe! tak sangka jumpa "si Pencuri". Dia datang. Terkejut aku, terkedu. baru semalam nya aku jumpa dia. Hari ni jumpa lagi. okay.. aku dah mampu nak cakap dengan dia seperti sedia kala. hehe suka ni! dia pun macam okay je kawan dengan aku.. haha

aku dengan Wan semangat break sama today. aku nak pergi fav restoran aku. aku memang suka lepak makan situ. pak cik tu pun dah kenal aku. haha tapi before aku nak masuk kedai tu aku nampak dia. Aduh.. sekali lagi jumpa dia. kalut kalut. aku patah balik. Wan kata kenapa? aku kata Pedas jom! Wan ikut, sampai Pedas, Tak nak lah, SunShine Jom! Wan kata pulak dah? haha dia ikut saja aku. tapi bila sampai Sunshine, aku nampak Nabil dah dekat luar. so aku kata, YES! ada peluang nak makan bakso, dia dah nak balik. haha

dia sangat rapat dengan Syazwan kan? em.. apa apa lah.. kan? untuk kali aku diam je. aku just tengok muka dia. aku rindu wajah itu tapi aku tak mampu nak kat kan pada dia. so aku just luahkan nya melalui senyuman aku. untuk dia terima atau tidak entahlah. 

okay, cukup stress aku layan Yin dengan Wan. ada ke patut dia orang pakai make up.. Ya Allah.. Dua alam seh! Yin paling lawak, ada ke pakai celak kat kening. Ni gara gara aku kata lelaki kening tebal sangat hensem. siot je. tapi bila dia pakai lipstik tu aku lari. Tak ngaku kawan lah aku siot! haha

Malam jugak.. Yin ni tanya soalan pelik lah. ada ke dia tanya kalau kau kenal dengan kawan kepada kawan kau. lelaki. then satu hari kau kena ragut ke hampir kena pukul ke, then lelaki tu selamat kan kau. sampai dia cedera kau akan suka dia tak? aku kata lah insyaAllah.. tapi kalau aku, aku akan belanja dia makan atau apa apalah. bagi hadiah ke? tengah syok syok sembang dengan Yin, dia muncul lagi. aku kata dengan yin, Yin dia ni tak ada rumah ke? haha Yin gelak, kalau nak tahu ni lah rumah kedua dia. haha aku gelak sakan siot.. lawak kot! haha

Bila fikir balik, aku rindu dia, tapi bola jumpa aku tak adalah happy mana pun.. haha agak nya sampai bila lah aku betul betul akan terima dia sebagai kawan aku lagi macam dulu kami kenal pertama kali.. semoga hari itu cepat tiba..  :)

Comments

Popular Posts