Kenalan Dengan Bakal Arkitek

today.. perkenalan baru lagi buat aku. aku kenal dengan budak guardian outlet lain lagi. makin ramai lah carta kawan aku. yang ni nama dia Zura. kali ni perempuan ye.. haha bukan lelaki.. dia budak Pahang, tapi aku tak tahu macam mana dia boleh sesat sini. haha okay lah dia. aku sempat jugak ambil number phone dia.  haha

Tak lupa kat Wan.. dia actually abang. umur dia 20 tahun tau. aku mula mula panggil dia bang bang. tapi dia kat, jangan klah panggil aku abang, malu siot, panggil aku Wan je. haha so aku pun bantai je lah.. dia ni tinggi gila. aku terasa rendah bila diri sebelah dia. siot betul. aku masih tak boleh lupa, pertama kali dia datang kat tempat warehouse ni. Dia boleh rapat and cerita macam macam dengan kak nurul dalam masa 10 minit je dari 1st time jumpa. tu diaa... betapa peramah! muka dia agak garang lah. tapi dia okay actually. bising gila mulut dia. haha

dia student UITM seri iskandar. cita cita aku nak masuk sana. sana memang tempat arkitek Malaysia lahir lah. harap aku akan jadi ahli sana satu hari nanti. dia ni ambil course Landskap Architecture. dia kira pasangan course seni bina gak lah. dia kata apa apa pun, nanti interview, relax je, dia akan suruh lukis berbekalkan pensel2B. barang yang kena lukis pun dia bagi. and masa berapa minit. then nanti dia ada interview, dia tanya lah apa apa. relax je, tak ada apa apa. kalau berjaya, jumpa lah kita nanti..i'm as your senior lah ye.. nak jugak promote diri mamat ni dalam hati aku, haha anyway harap harap lah mulut dia masin and dpat masuk sana. nanti jumpa, jangan lupa sya HYE! ye.. haha

hari ini, tak ada banyak story sangat. yelah kerja je macam biasa aku. sangat penat. ayah ada datang tadi siap bawak nenek lagi. semangat aku suruh ayah dengan mama beli macam macam. semalam ibu Faziera. kesian ibu kena pau dengan Iera. haha

okay lah.. semoga hari esok akan lebih baik and akan ada kenalan baru yang lebih baik.. :)

Comments

Popular Posts