Bintang 14 Hari


tiba tiba hari ini aku teringat kan Sir. Sir, saya rindu sangat kat sir. hari ini sangat bahagia. 
sms yang aku kirimkan pada rakaku.

"Shatul.. nanti kalau Sir Shahrul call outlet kata aku kirim salam rindu rindu pada dia. kata aku rindu sangat kat spek putih dia tu."

tak sangka kawan aku pergi bagi sir baca sms tu. aduh.. buat malu je. tapi tak apa.. sebab balasan nya betul betul buat aku terharu gila.

"oh.. Cakap kat dia. Saya pun rindu sangat kat dia. Saya rindu chupa Chups dia. suruh dia hantar pakai POS LAJU kat outlet IOI saya. Kata saya kirim slam rindu juga kat dia."

ya Allah angkara terlalu happy. aku pergi jerit tengah tengah MYDIN.. auzubillah.. tak tahan rasa.. macam nak keluar jantung aku tau bila dia cakap macam tu. haha gatal! 

sungguh aku rindu kat spek dia tu. dari pertama kali aku tengok dia aku dah berminat.. so aku tuju lagu ni untuk dia.. sebab perkenalan kami pun tak begitu lama. mungkin cukup 14 hari kalau dikira tolak tambah bahagi darab. so khas aku tujukan lagu ni buat sir. 

saya sayang Sir Chupa Chups ketat ketat :)



okay.. itu cerita pasal sir. next. tadi kat Mydin. aku pergi semangat bayar kat kaunter kawan baik aku seorang ni Muhd Affiq. haha 

"gila kurus kau sekarang" itu je ayat pertama aku keluar lepas dah lama tak jumpa dia. memang serius kurus. kau tak makan ke? kesian aku tengok.. haishhh.. 

anyway pilihan aku ni..


dah buat korang dua happy.. walaupun si gila affiq tu sempat cari nahas dengan aku. tak apa tak apa.. kan masa tu duit.. kau tunggu je.. bagi aku masa tu berlian.. tau! tunggu tunggu.. aku kenakan kau balik.. 

tapi aku happy tengok kawan aku seronok jumpa dia.. alhamdullillah kalau ni yang terbaik. aku doakan kalian yang terbaik.. )

Comments

Popular Posts