Result SPM


ahhhhhh!!!!!!!!!!!!! sumpah rasa nak jerit gila gila.. bukan sebab aku gila tapi sebab aku dah naik gila!
mana tak naik gila.. bila aku bukak.. website..

http://www.moe.gov.my

aku pun click kat something yang menarik ni. tau apa? click lah.. http://www.moe.gov.my/?id=13&aid=2492


PENGUMUMAN KEPUTUSAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) 2011


Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2011 akan dikeluarkan pada 21 Mac 2012. Calon-calon boleh mendapatkan keputusan mereka daripada sekolah masing-masing selepas jam 10.00 pagi pada hari yang sama.

Calon persendirian akan dimaklumkan melalui pos atau mereka boleh menghubungi Jabatan Pelajaran Negeri tempat mereka mendaftar dahulu.

Calon-calon juga boleh menggunakan perkhidmatan semakan keputusan SPM 2011 melalui mySMS 15888. Perkhidmatan ini akan diaktifkan bermula jam 10 pagi, 21 Mac 2012 dan akan ditamatkan pada 12 tengah malam, 27 Mac 2012.


Sekian, terima kasih.


see! takut gila kan bila baca. kenapa awal sehari.. bapak kejam bin cruel lah seh! aku tahu lah sehari awal. tapi still sedih.. why cepat sehari!!!!! benci nya.. lagi tak boleh tahan. kawan tersayang aku atau jiran tersayang aku Alif boleh pula RETWEET kat Twitter pasal result SPM keluar 21 March.. sakit hati.. =.="
okay ini lagi satu bukti kalau korang kata kau tipu..




nampak tak berita apa tu? haisshhhh... sadis tol.. so sama sama lah kita menyanyikan lagi ini...
supaya semangat yang hilang sebab dengar berita ini datang balik.. hehe :P sengal!



anyway.. aku tetap doakan yang terbaik untuk budak budak badge aku. tak kira lah dari mana korang semua sekolah mucul or what ever.. harap semua sekali dapat result yang cemerlang. kita doa sama sama.. hopefully.. kasi gegar Malaysia.. Semoga Allah permudahkan segala urusan kita.. :)

MALAYSIA BOLEH! KITA BOLEH! AKU BOLEH! CHAIYOK! GANBATE!

Comments

Popular Posts