Karnival PROTON

karnival PROTON yang sangat menakjubkan. nampaknya hidup aku dan kawan kawan keliling aku memang di punuhi perkataan PROTON.. haha ayah aku, ayah faziera sememangnya kerja under proton.. then izza.. anak angkat tuan empunya PROTON.. untunglah~ dan kawan kawan aku adalah peminta setia dan perebut setia anak tuan empunya PROTON.. siapa lagi kalau bukan Mr. Syed Adam tu ha.. nak tahu hensem ke tak? ala.. korang cari lah sendiri gambar dia. kang kalau letak gambar dia kat sini.. jadi tip top pulak blog aku ni. hehehe :P

by the way.. memang best segala promotion yang ada. aku sempat bergambar dengan kereta kereta sport LOTUS lagi. mana leh lepas peluang. tak dapat beli, tak dapat naik, dapat bergambar pun jadilah. haha

gambar nya mana? hehe tak payah lah tengok.. nanti jelous. haha tak adalah.. by the way, aku ada rakam a bit show yang paling aku "LIKE" gitu.. semangat gila aku duduk depan. padahal ayah and adik adik aku duduk kat belakang jauh tu. haha panas tak panas aku kena dapatkan scence terbaik untuk koleksi video aku. haha

then ada  F1 yang  di tunggang oleh engineer PROTON. ayah aku bagi tahu. di PROTON ada beratus ratus engineer untuk menciptakan sebuah kereta. dan setiap engineer ada prinsip dia orang sendiri. contoh seramai 50 orang just kaji pintu depan sebelah kanan, 50 orang lagi kaji pintu depan sebelah kiri. setiap karetayang di bentuk ada kiraan masing masing dan bersebab. lepas dah siap, adalah model. dan model tu selalu di buat dengan tanah liat. tapi yang pelik jadi keras macam kereta betul lah pulak. sungguh hebat wa cakap lu!

aku sempat jumpa seorang wakil Malaysia. yang pandu kereta apa tah. aku pun tak tahu. nama pelumba tu pun aku tak tahu. yang aku ada. gambar dia.. hahaha


not bad kan. tapi ada scene dia round dengan kereta juara dia ni.. sambil lambai lambai tangan. nak pulak aku duduk betul betul depan dia, memang semangat lah aku lambai. perasan dia lambai aku seorang lah apa lagi. hahaha bukan senang Orang Putih nak lambai aku tau. hehe :P

memang hari yang bagus.. aku suka sangat! next.. semalam malam.. siapa tak tengok sharnaaz ahmad dalam WARKAH MAT ROCK memang rugi tahap cipan lah. haha gila best! lawak. lagi aku semangat nak tengok sebab ada scandal lama.. Ahmad Nabil bin Ahmad. scandal lama tu tak nak bla. haha yelah aku kenal dia, dia tak n=kenal aku. haha tapi cerita ni memang lawak. walaupun dah couple still "Wa" "Lu" lagi.  and ayat paling suit gitu.. "WA CINTA LU LAH" hahaha ada jugak lelaki macam tu sekarang. kalau ada and dia bf aku memag nasib ah. tak boleh kata apa da.. sepesen dengan ayah aku. kaki ROCK.. hahaha 

hari yang baik untuk aku today.. and lagi 3 hari untuk penentu masa depan aku. doakan yang terbaik.. aminnn.. :)

Comments

Popular Posts