Manusia Sekarang

tak sangka zaman sekarang macam macam jenis orang telah tercipta, aku ni pun tak tahu lah dari kategori apa. haha yang aku tahu aku akan usaha jadi yang terbaik.

aku baru terjumpa rakaman suara ni. gila terkejut dengan perempuan tu. yelah, aku kan tak dengar X Fresh Fm sangat tapi aku ni tukang Youtube yang tehandal gitu.. aku memang suka searching video video ni. lagi lagi yang pelik dari seluruh dunia. hehe yang lawak lagi aku siap LIKE LIKE gitu. haha

pasal apa? okay okay. aku share kat korang sebuah rakaman yang kalau korang dengar mesti korang akan support laki tu and maki perempuan tu. atau "Lantaklah bukan hal aku." haha


dah dengar? amacam.. kalau rasa nak comment kritik perempuan tu atau lelaki itu just sms

Kritik <jarak> komentar anda <jarak> nama anda dan hantar ke 32444 tekan tekan mesange sending failed.. haha

okay2 jangan lah marah. kalau nak comment, suka hati lah. tapi macam kesian kan kat mamat jual burger tu. apa salah nya jual burger. best apa. hari hari dapat burger free. burger sekarang mahal tau. eh! Mc Donald tu dulu start jual burger kat tepi jalan gak. apalah. itu pun kecoh.. apa apalah. malas nak kata orang tak baik sebab diri kita pun tak betul.. hehe

so pengajaran, jangan sibuk tepi kain pelekat kain batik orang jaga seluar jeans sendiri sudah and hidup jangan terlalu pentingkan diri. jangan lah over sangat.. kita hidup cuma sekali. ayat dah macam cerita Puteri.. haha itu je. semoga jadi pengajaran buat aku dan korang.. :)

Comments

Popular Posts