Woods

aku suka kawan dengan dia. kisah aku dengan dia just bermula dari gula gula woods. hehe

pertama kali jumpa kami just tegur tegur gitu je. tapi satu hari, dia datang ke kedai ku. dia mencari aku. aku fikir ada masalah dengan rakan ku. tapi rupanya dia just nak tanya aku 

"Kalau batuk nak makan apa yek wak?"

aku ketawa. comel lah mamat ni. buat lawak. aku tunjuk ubat batuk hurix.. ubat batuk ni memang mujarab tapi harga dia.. agak MAHAL lah..

"Awak.. mahal lah.. RM2 ada??"

aku gelak lagi.. kalau cam tu beli serbuk ni. minum dengan air.
dia macam ragu ragu. mujarab ke??

at last aku suruh dia beli gula gula woods. siap promote.. beli satu RM1.39. tapu kalau beli dua RM1.98 je tau! and he said "OKAY! (Y)"

goodboy... 

tak sangka berfunction.. dia kata,

"Thanks awak sebab awak lah nurse yang dah rawat hati saya"
aku buat muka kedut.. oi mamat rawat tekak lah.. kau salah ayat ni wei.. hahaha kelakar.. by the way.. aku suka kawan baru aku ni. sebab dia ada banyak persamaan dengan aku. aku harap dia akan terus jadi kawan aku walaupun aku tahu dia agak teruk. yelah, sosial sikit, hisap rokok lagi.. tapi apa aku kisah. yang penting aku just nak berkawan.. berkawan tu tak salah kan??

"Thanks WOODS.. kau ciptakan persahabatan antara kami.. <3"

Comments

Popular Posts