Nak Sekolah

hari ni start sekolah. ahh.. rasa janggal lah pulak bangun pagi tadi, orang pakai baju sekolah, aku pakai baju biasa. orang oergi sekolah, aku pergi kerja. pe! aku rasa macam aku ponteng sekolah je. ahhh.. aku nak pergi sekolah lah. sumpah aku rasa bisan dengan life aku sekarang. memang lah aku enjoy, dapat bebas, tak payah belajar buat masa sekarang tapi aku tak dapat nak jumpa kawan kawan aku. pe! aku dah pandai merindu lah sekarang. semua gara gara dia dan teman teman ku. alangkah untungnya kalau masa boleh berpatah balik.

daroemon! please help me.. i need your help now.

okay aku kena stop dreaming yang doraemon akan tolong aku. YaAllah.. please. kan best masa tu berhenti waktu aku and kawan kawan aku tengah rehat sama kat tepi ruang legar tu. aku masih ingat semua budak2 form five akan rehat sekali, walaupun lain class tapi ada something yang buat kami close sangat. and aku bangga jadi salah seorang dari mereka.

aku harap sangat satu hari nanti akan tiba lagi hari seperti ini.

i miss you all budak budak form five 2011 in SMK USJ8..
gonna miss you all very hard..

Comments

Popular Posts