Cerita Untuk Hari Ini

today aku agak happy and penat lah. coz jalan jalan dengan kawan aku S and F.. memang tak ku sangka, suara kami memang gila sedap. hahaha :D actually semalam kat summit tu bapak lah, gila panas. tak ada air cond. so gi tempat karoake ada air cond.. sejuk habis.. haha :D

so lagu pertama di pilih oleh S and F.. haha aku pernah dengar lah.. dua tiga kali je. so tak hafal lirik sangat. malas nak nyanyi. sms dulu dengan kekasih hati. haha so F and S memekak lah lagu.. 


yang lawak dia orang nyanyi sebab sir dia orang. sir dia orang memang player. tu yang aku nak gelak tu. sempat lagi kawan kawan aku ni. (geleng geleng kepala) haha sungguh tak ku sangka. kesian sir. aku tak ejek. biasa lah salah satu list lelaki aku minat. haha dia tu comel sangat ^^ haha tapi tak ada ciri nak jadi suami idaman lah. haha ah.. emang dasar emang dasar! dah ada tunang pun sibuk dengan awek yang ramai tu.

''sir berubah lah. jangan kerana kisah lalu kau ingin hancurkan hati ramai gadis. ''


eh! cakap pasal sir. sedih tiga hari dia balik kampung..!!!! ahhhhh!!! time ni gak lah balik kampung mamat ni!

then karoake kita orang tamat dengan lagu Kenangan Terindah. tengok muka S time tu, bukan main jiwang. ingat M dia lah tu. yang si F tak habis Spider spider. kau suka Spider F ye.. F dengan F. sesuai beno lah tu.. hahaha

by the way, hari ini tak lah berapa seronok sangat mungkin sebab keluar bertiga je kot. macam tak cukup lah. tak apa lah aku harap satu hari nanti akan tiba waktunya kami boleh bersama.

lagi satu aku nak cerita. pasal kawan baru yang baru aku kenal. P.. dia ni memang suka buat aku bengang. kawan S dengan F lah ni. semak seh mamat ni. aku nak je lenyek lenyek muka dia kat belacan. tak apa lah dia pun dah nak berhenti. teringat surat berhenti kerja yang dia buat. comel betul lah dia orang ni. by the kawna baru aku "abang" F tu pun dah berhenti. today dia last. lawak ah dia hari ni. 24 kali dia say hye kat aku. entah apa apa.

then tadi kawan aku nak teka aku suka siapa. kawan baik. aduh! kau tak akan tau lah wei. sebab kau tak akan sangkau pun tu dia. hehehe :P

by the way, aku rasa aku dah tahu siapa yang kawan tercinta aku sunnyshyne suka.. hehe cicak kobeng ya sayang.. baby D lah tu.. hahaha eleh.. tapi tadi time tunggu nak makan kat sushi king. aku tengok dia masak and tekan loceng tu bergaya habis lah wei! pandai kau pilih.. hahaha aku pulak yang syok tengok. apa apa lah. janji kau bahagia..

anyway entah kenapa aku terlalu takut untuk terima cinta. kalau boleh aku tak nak bercinta nak terus kahwin. dan aku janji aku akan berubah kalau aku dah kahwin. kan lebih baik bercinta selepas bernikah. dan aku cakap dengan kawan aku, aku selalu doa nak suami macam ayah aku tapi kalau boleh jangan lah hisap rokok. aku tak nak suami tak sihat. hahaha so aku kata ada ke suami yang nak berhenti rokok bila kahwin dengan aku. dan jawapan F ada! budak kat tempat kerja dia. baru dia cakap tadi. =.=" masalah...

kalau sir tak pe gak.. hehehehe :P gatal!
tapi entah lah.. aku hanya doa.. doa yang terbaik untuk aku dan kawan kawan aku.

"semoga kami akan dapat seorang yang betul betul mampu didik kami dan bimbing kami di jalan yang benar. mampu menjaga dan merawat hati kami bila kami terluka. mampu melindungi kami dari bahaya. mampu melayan kami dengan baik dan sabar dengan kami sebagaimana ayah kami membesar kan kami.."

Comments

Popular Posts