Sir

Sir..

u make me like wanna smile alone everytime i saw u lah.. hehe
ngengada..!
aku syok tahap gaban lah today. Mana tak nya.. Aku bagi dia chupa chupa watermelon. dia kata..

"Thanks awak.. sayang awak.."

walaweiii... gila nak cair mair aku lepas dengar. haha aku rasa dunia macam aku punya. hahaha melebih dah ni..
aku suka sangat SIR! suka tengok dia je sebenarnya. sebab dia bergaya!

tapi aku just suka tengok dia waktu dia pakai kemeja kerja dia, dengan topi kerja dia bersama spek putih dia je.. alaahaaii.. kenapa kacak sangat ni sir.. buat kite rasa nak aum aummm.. je..! sumpah dah naik ulat bulu kat badan..gatal bebeno le..

tapi ada yang buat aku tak akan jatuh cinta pada lelaki bergelar sir ni. tahu sebab apa? sebab aku dah jatuh cinta.. hehe tak lah.. sebab dia tua! haha tak ada lah.. sebab perangai dia actually.. lepas dengar apa yang pekerja pekerja S.K.. aku dapat tahu yang sir ni memang dah sosial terlebih. and dia ada tunang. tapi awek dia keliling pinggang. and ada cerita kata dia jadi macam tu lepas heart break. pe! aku benar benar takut dengan cinta. cinta memang mampu mengubah sesiapa pun kan?? dahsyat nya cinta..

tak apa lah aku just doa lelaki idaman aku aka sir tersayang aku ni akan jadi macam dulu lagi and hargai hidup dia.

SAYANG SIR! THANKS FOR MAKING ME SMILE! :)

Comments

Popular Posts