Yang Terindah

tersenyum aku bila dia suruh aku call dia.. and dengar caller ringtone dia.

haha kerbau oh kerbau. jangan kau berani kacau aku lah! hati aku milik orang.. jangan kau berani nak ketuk ketuk pintu hati aku.. aku tak akan buka kalau tetamu itu ialah kau. kan aku dah kata first reaction aku ialah kau budak lelaki berlagak.. playboy sejati!

aku tak suka kau cuba ayat aku and kawan aku. kau ingat kau hensem? dasar kerbau.. senang betul kau lafaz suka.. begitu senang kau kata cinta pada kami. Tapi kenapa kami? aku begitu keliru? YaAllah dugaan apa lagi yang kau bagi kat aku ni dengan kawan kawan aku..

aku harap sangat ini hanya sementara. dan biarlah ia berlalu dengan cepat. Kini hati aku betul betul kalut. apa akan terjadi lagi lepas ni..? Kuat kan hati kami yaAllah..

bukan dugaan ini saja.. aku terkejut sangat ahad lepas.. kerana farah ada datang.. dan bersama Izzat.. aku terkejut sangat.. dan sedang kita orang jalan, ternampak Hafiz.. apa lagi bala ni? YaAllah. lindungi perhubungan suci ini... lindungi persahabatan kami.. aku mohon.. kabulkan doa ini.. kuat kan hati kami..

aku mohon.. lindungi kami dari benda yang tak baik.. bimbing kami ke jalan yang benar dan tabah kan hati kami... :)

Comments

Popular Posts