Nabil and Fatin story

hari hari dilalui dengan pantas tanpa aku sedar apakah yang aku telah lakukan hari ni.. aku jumpa izza today.. haha best betul sembang melalui pagar je.. hehe romantik tak? by the way, hari ni hari jadi Nabil, and bila kat hari jadi Nabil maknanya hari ini hari jadi mama Fatin.

mereka memang sangat serasi bersama sejak azali lagi. suka nya tengok mereka dua.. nak tengok macam mana serasi mereka..

comel tak? i tau comel.. u all tal payah kata.. kalau nak tahu, dia orang kene ajek berdua since mereka DARJAH, okay, ulang, DARJAH LIMA... DARJAH LIMA saya ulang lagi.. hahaha

lama dah masa berlalu kan? tapi pasangan ini tetap menjuarai couple paling sweet kat sekolah.. hahaaha always and tiada mampu kalah kan mereka. haha

rindu jadinya kat mereka dua ni.. mana tak nya.. Nabil memang tak kisah lah kena ejek, dia hanya akan buat don't know, kdang kadang je dia layan.. Fatin pula macam biasa dia akan julingkan mata dia ke atas. haha then kena lah ketam dia. aduh lebam lebam lah anak dia orang nanti. haha

yang pasti dia orang ni memang mendapat restu semua orang. okay.. so memang semua doa dia orang ada jodoh yang kuat. sebab ada satu chemistry yang membuatkan mereka nampak sangat padan. sebab Nabil ni jenis yang naughty naughty, keje dia kenakan orang je, and Fatin ni jenis macam mak mak sikit. suka nasihat and senyuman dia buat aku rasa tenang. lesung pipit dia yang dalam tu.. buat aku yakin dia memang layak jadi isteri yang solehah dan dijodohkan dengan orang yang baik baik.. macam NABIL.. hahaha

masih aku ingat, Fatin tulis pada sekeping kertas, FATIN LOVE NABIL.. bila ditanya. katanya NABIL AHMAD, tapi boleh percaya ke? Pernah sekali, aku terlalu risau, aku kata macam mana nak bagi tahu Nabil ni? Fatin jawab, tak apa nanti kita sms dia. Bukan main terkejut aku dan kawan kawan aku... Adakah mereka sms tanpa pengetahuan saya..

kalau dulu Fatin ada kena scandal dengan seorang budak kat tuesyen dia. yang bernama Amirul.. see! tak sekekal dia and Nabil.. tak sampai setahun. budak tu buat hal. hahaha see.. tiada siapa yang layak untuk Fatin selain Nabil.. haha ceh! sokong betul aku hubungan mereka.

Mesti lah sokong.. see! dah dapat restu..

amboi kemain comel lagi.. keluarga bahagia lah katakan.. haha memang lah puan Azizah tu cikgu tapi dia ialah mak angkat Nabil.. and cikgu suka panggil Fatin "MENANTU CIKGU"... muka Fatin akan merah dan aku akan balun gelak kuat kuat.. hahaha then siap sedia peha aku, kena ketam Fatin.. haha

kini semua itu hanya kenangan.. bilalah ia akan kembali..? aku rindu kan saat saat ambil berat Nabil, saat saat pelukan Fatin.. rindu semua tu.. aku masih ingat satu hari kami koko.. and Iera tolak Fatin sampai jatuh. tak sangka serta merta Nabil jerit "SIAPA TOLAK DIA HA? dengan muka dia yang tak nak bla tu. bukan main marah lagi. Iera sah sah lah muka memang cuak tahap cipan.. yang lain semua ternganga.. NABIL KAH ITU? hahaha masing masing putar kat kepala "ARE YOU OKAY NABIL?" hahahaha

tapi itu la yang jadi.. haha bila ingat balik, semua.. actually banyak jugak gelagat dua orang kawan aku ni.. haha macam macam lah dia orang ni.. haha sabar je lah. apa apa pun aku doakan mereka berdua.. and selamat hari jadi Nabil, semoga kau sentiasa bahagia.. aku sayang kau and Fatin.. :)


Comments

Popular Posts