Terkenang Jap!

Alhamdullillah, Fatin selamat juga belajar di Sime Darby.. Dia tu bakal nurse.. Dia sememangnya nurse tika aku terluka, tika aku berduka dan segalanya. aku sayang dia sangat. Dia ada call aku cerita, sms aku.. Aku bersyukur dia tak apa apa kat sana.. dia ni pemalu sikit, and jarang keluar sangat, so risau dia tak boleh bawa diri. Tapi dia kata dia kenal dengan roommate yang sangat gila macam kita orang. Dia kata duduk dengan dia orang buat dia ingat kat kami semua.

 Ya! Rindu gila saat rehat bersama kawan kawan sekolah. Aku masih ingat budak form five last year, semua akan rehat sama sama sebelah ruang legar tu. Semua sehati sejiwa. Semua erkawan rapat tanpa ada masalah. Semua ceria bercerita. Sekarang semua itu dah tinggal kenangan je buat aku.

aku jadi rindukan roti chicken floss kat koperasi lah pulak.. dengan mee kari kantin! peh! tersedap dari ladang wa cakap lu! aku suka sangat sampai aku tak boleh lupa, satu saat paling gila.

Ia antara aku, Tharanee, Kelly, Michelle dan Caroline..


 


 saat tu tak sengaja.. Thara makan mee kari. aku duduk depan dia.. And dengar dia berceloteh macam selalu. Aku nampak Caroline belakang Thara. And aku pandang Thara kenapa dia kutuk Caroline? Berani nya...

So dengan bodoh aku bertanya , "You berani kan Thara?"
Thara tanya why?
"Tu! You kutuk Caroline, dia belakang you saja.."

LOL! tak semena mena Thara tersembur mee kari dia kat muka aku!

THARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

itu kejadian paling lawak pernah aku alami dengan Thara. Kelly time tu kat sebelah apa lagi.. Gelak sakan lah dia..  And yang unik pasal Caroline ni. aku memang selute dia sangat sangat. sebab apa pun orang kata pasal dia. Orang kutuk dia, dia tetap akan senyum and diamkan diri. Bagi aku itu perangai dia yang paling aku suka.. Dia sangat patient.. Actually ngaku..! aku suka kawan dengan dia..

Memang lah sometimes dia tu gedikzzzzz overload, tapi bila dia baik dengan korang, aku tahu dia ikhlas baik dengan kita.. Aku jadi teringat kan dia lak.. *sob, sob, sob*

em, sekarang Kelly pun dah future study di kolej.. Michelle pulak menghitung hari di kolej yang sama, Aku akan sentiasa doakan mereka semua.. May God bless You all my best friends.. I love you all so much :)

Comments

Popular Posts