Program Latihan Khidmat Negara

tidak! sumpah aku nak jerit sekuat kuat hati aku...

aku harapkan lain, tapi lain pula yang aku dapat! nak tahu apa.. kan aku kata.. aku nak study kat Perak.. yang UITM Seri Iskandar tu.. tapi now, aku dapat berita tergempar memang buat aku HEART ATTACK iaitu aku dpat PLKN kat Perak! tak caya.. bukti!


Sistem Semakan Penempatan Pelatih PLKN
Kumpulan 2 Siri 9/2012
NAMA
:
NUR ANIS NABILA BINTI ABDUL HADI
NO. KAD PENGENALAN
:
................
KUMPULAN
:
2
PUSAT BERKUMPUL
:
TEMPAT LETAK KERETA W1-W4, STADIUM SHAH ALAM, SHAH ALAM
NEGERI PUSAT BERKUMPUL
:
SELANGOR
NAMA KEM
:
KEM PLKN TAMAN KEPIMPINAN GEMILANG, GOPENG, PERAK
ALAMAT KEM
:
LAWAN KUDA
JALAN GOPENG
POSKOD KEM
:
31600
BANDAR KEM
:
GOPENG
NEGERI KEM
:
PERAK
TARIKH LAPOR
:
01-MEI-2012
MASA LAPOR
:
09:30 PAGI
NPP
:
CATATAN
:

ish.. aku tak habis fikir ni.. macam mana jauh sangat ni... aku tak boleh bayang aku akan jadi budak innocent.. innocent ke aku? hahaha dengan ini aku nekad kena gak belajar memandu sungguh sungguh. aku kena lulus P for motor and kereta aku before bulan 5 ni.. ahh! Ya Allah, permudahkan segala urusan aku. La hau la wa la ku watailla billahialihil azim...

anyway, aku punya kawan baik dunia akhirat, warishatul pun dapat kat Perak.. dengar Perak semua kata bagus lah sama. tapi bukan sama kem.. bengang gila.. dia dapat kat kem PLKN Nilam Ehsan Mukim Bidor..  ahhhh! kenapa tak dapat satu kem je.. aduhh.. sekarang aku terfikir, ada ke kenalan aku yang dapat satu kem dengan aku. bila aku bagi tahu mak aku, mak aku gelak.

"HAHA habis lah, Perak tu tempat jin bertendang." siot je.. bukan nak senang kan hati aku, lagi takut kan aku..

then mak aku tanya "bila kena pergi?"

aku kata lah 1 mei kena kumpul kat shah alam.. mak aku jawab apa tau???

"Oh, okay lah tu, kan hari buruh, ayah cuti, boleh lah hantar kau pergi shah alam tu."

ishhhh... geramnya.. sabar wei.. sabar!

"berapa lama pergi ni" mak aku tanya.

3 bulan kot ma.. kira end of july lah balik.. 

"nampaknya, mama tunggu kau samapi july lah ni, jimat minyak.."

siot... mak aku ni.. saja ke apa ni.. nak nangis tau aku bila bayang aku tak kan tinggal dengan adik aku lagi.. aby.. nyah akan rindu aby.. aku tak tahu kenapa aku sebak.. memang ini yang aku harap.. 

ini adalah permulaan untuk aku berjauhan dengan mak ayah aku. aku nak belajar kat perak.. so ini permulaan.. ahh! aku tak nak jauh dengan aby.. adik bongsu aku. boleh aku bawa aby sekali..? hehe of coz tak kan? lagi mahu tanya. haha 

btw, aku doa harap aku akan baik baik saja kat sana nanti, doakan aku jugak.. 

anyway, aku dah search pintu masuk kem ni.. hahahaha ni diaaa...


so nanti kan kedatangan bakal wirawati ini ye KEM KEPIMPINAN TAMAN GEMILANG GOPENG PERAK.. :)

Comments

Popular Posts