Selamat hari Jadi Rasydan

SELAMAT HARI LAHIR AWAK..



hanya ucapan ringkas ini yang mampu aku berikan pada kau. kenapa aku tak segembira selalu bila ucap ni ha? aku masih ingat last year, aku sengaja beratur sebelah kau, then aku buat mimik mulut "Happy birthday Rasydan" dan awak balas "Terima kasih".. dengan nakal saya jawab "Saya terima kasih awak.." hahahaha tapi sekadar di dengar Fatin je lah.. hahaha awak dengar, haha mati lah.. nanti mesti awak bebel bebel.. tahu perangai Adan yang annoying tu.. haha

anyway.. saya nk jugak tuntut kek.. janji je nak belanja tapi tak belanja.. tak guna punya kawan! haha apa apa lah.. tak ada nak cakap lagi.. 

just nak ucap..

Selamat hari jadi Rasydan.. Saya doakan yang terbaik buat awak.. Semoga awak selalu tersenyum.. saya harap awak terima hadiah kecil saya.. maaf lah bagi hadiah perempuan, kalut nak bagi apa.. takkan nak sama hadiah dengan Nabil kot.. Dan just except nya sebagai hadiah dari kawan baik, jangan fikir banyak sangat ye orang tua.. hahaha :D sayang awak budak kerek.. :)


Comments

Popular Posts