Macam Macam hal..

tiba tiba hati saya jadi rindukan Ronaldo saya..


hehe tapi bukan yang ni.. yang ni dah ada anak.. tengok..





tapi bukan ni okay... yang saya rindu ni Ronaldo Malaysia saya.. hehe Rindu sangat nak jumpa dia. nak tengok muka dia je dah lah.. then bla.. haha

cukup sakadar dapat tengok dia senyum kat aku.. mata dia yang redup tu buat aku igau malam malam je.. ingat hantu pontianak.. haha sengal..

aku actually rasa serba salah.. aku ada kawan baru.. aku gelar dia kerbau lah.. bila dia add aku aku approve macam biasa. tapi bila aku sembang dengan dia, aku rasa janggal.. memang lah aku sembang biasa biasa je.. ada shatul pun sembang sekali.. tapi aku rasa macam aku curang dengan dia bila kawan aku ejek aku dengan kerbau ni.. Gila! aku nangis semahu mahunya sebab bersalah. kenapa ini yang aku rasa.. ya Allah kuat kan diri ini.. Aku kan dh kata aku usaha untuk lupa dia, tapi kenapa aku nangis lagi sebab dia. hasihhh..

aku memang bengap.. bengap yang amat sangat orang cakap.. ahhhh! stress nya aku!


rasa nak jerit puas puas macam ni...

Gila dah aku rasa..

okay..  sekarang lega sikit kot.. haha

aku harap sangat perkenalan antara kerbau


ni akan jadi baik je.. harap harap.. dan aku doa kan shatul baik dengan mamat ego tu cepat. aku tak suka lah tengok tiap malam pontianak nangis.. ishhh... dan aku doa kan iera dapat penyelesaian tentang sepatu itu...


Comments

Popular Posts