Bersyukur

Terima Kasih Allah.. Terima kasih.. Terima kasih kerana kau kabul kan doa aku.. Kau akhirnya tunjuk kan pada aku jalan yang patut aku lakukan.. Alhamdullillah.. Kau memang Maha Mengasihi, Maha Kuasa dan Pemurah.. aku bersyukur..

Aku tahu dah, dia hanya ingin bermain dengan aku.. so aku tak akan teragak agak untuk teruskan niat aku.. Ada hikmah rupanya Allah buat aku sedih hari ni.. Dan aku dapat berjumpa Farah selepas lama aku tunggu.. Aku akhirnya jujur pada dia segalanya.. Dan Farah juga jujur yang Hafiz dah lama jangka benda ni.. haha Hafiz memang memahami aku.. aku tahu aku dan dia ada satu chemistry yang sangat kuat.. aku selalu doa kan dia bahagia dengan kembar aku.. dan dia juga selalu kata dia doakan aku dan kawan baik aku tu bersama satu hari nanti.. dalam hati aku mana kau tahu ha? hahaha

aku ketawa.. aku menjerit riang. tapi hati aku menangis.. kini aku takut.. aku betul betul takut.. apa aku mampu untuk bermain dengan api yang membara ini? aku jadi gigil tat kala Faziera dan Shatul kata dia semakin rapat dengan sahabat yang aku cinta.. "si Pencuri" dalam nama lain.. Aku tak nak dia berubah seperti mana kawan aku Yin berubah.. aku tak nak kehilangan dia.. Cukup lah dia bukan untuk aku tapi jangan jauhkan aku dari dia.. Tolonglah.. aku tak sanggup untuk terus jauh dan jauh dengan dia.. aku tak kuat..

aku janji aku akan balas segala nya.. aku akan bawa kawan aku balik macam dulu. aku akan bawa Yin balik macam dulu. aku akan jauhkan dia dari cintaku.. aku akan usaha yang terbaik.. Sahabat sahabat ku, kalian sokong lah aku.. teruslah sokong aku.. aku perlukan korang smua.. aku tak minta lebih..aku just minta korang sentiasa sokong aku..  sebab aku betul betul tak boleh maafkan dia..

aku janji dia akan melutut sendiri minta maaf pada kita semua.. itu janji aku..

YaAllah.. sentiasa lah Kau bimbing aku ke jalan yang benar.. Jauhkan aku dari perkara perkara yang tidak baik dan boleh menyesatkan aku.. Tabahkan hati ini supaya aku mampu atasi segala yang Kau ujikan.. Teima kasih yaAllah.. :')

Comments

Popular Posts