Wall Post and Macam2

ahh~ teruk lah, rasa menyesal pulak tak delete wall post tu.. haha tapi sayang nak buang.. terlalu suka.. wall post itu dah buat saya tak tidur malam.ceh! padahal malam itu saya boleh tidur sambil tersengih sengih lagi tau! haha

actually gara gara wall post tu, habis dua yang tersayang ni dah tahu siapa dia yang selalu aku sebut sebut tu. sunnyshyne! shakespeare! awak berdua memang cukup hebat coz dapat jumpa siapa dia. malu tahap gaban. tak sangka dua tahun aku simpan. dua orang ni juga yang dah kantoi kan.. hahaha

sangat haru lah hati saya bila mereka tahu. tak tahu kenapa? mungkin ni sebab kali pertama saya suka seseorang dan pertama kali orang tahu saya suka siapa. aku tak tahu lah nak kata apa. emm.. malu sangat!

aku sayang dia mulanya hanya sekadar kawan. tapi makin  lama, aku asyik nak tahu pasal dia, pasal family dia, pasal hidup dia, siap tengok birthday dia, tengok zodiak dia. ohh dia macam ni rupanya. dan aku cuba nafi. aku  kata aku benci dia. tapi makin aku benci dia, makin hati aku dekat dengan dia. makin aku cuba jauh dari dia, dia macam magnet dengan aku. makin dekat! ahhh.. susahnya bila hati dah mula jatuh cinta.

tapi aku sangat sedih.. kenapa mesti dia?? dia kawan baik aku.. kawan baik dunia akhirat.. emmm.. okay stop pasal dia.

hari ini pagi pagi lagi aku dah tergelak dengan B.. kawan atau senior yang aku sayang! alih2, cerita punya cerita, rupanya dia kerja sama dengan si dia.. haha tak leh jauh lagi ke??? semua nak berkait dengan dia. buat aku makin rindu kat dia.

hari ini aku dah buat satu benda baik. percaya ke tak aku yang kedekut ni dah pinjamkan kawan baik aku I ni RM100.. haishh.. sedih lah pula bila aku dengar suara dia yang macam nak nangis minta pinjam duit tu. emm.. kau ni I... ada je kan??? aku tampor karang baru tahu! kau nak buat apa duit tu? beli hadiah valentine? emm.. suka hati kau lah. janji tetap janji. kau janji akan bayar aku balik nanti.. kalau kau tak bayar memang aku patahkan tulang tengkuk kau!

so hari aku hari ni banyak habis dengan kak S, kak N, and sunnyshyne jumpa time brake.. bukan main dia tadi brake dengan KN.. comel sungguh mereka dua ni. macam pasangan paling popular tahun 2012.. kau lupa aku terus bila jumpa KN kan?? melampau sungguh.. by the way, aku tahu hari ni kau sedih. aku dapat tengok dari mata kau. kau tak segembira selalu.. mesti sebab budak D tu kan? emm.. tak apalah, andai ada jodoh.. insyaAllah~ aku doakan kau.. anyway, thanks pada hari ini.. aku sangat happy :)

Comments

Popular Posts