Bas oh Bas

ishh! benci gila today.. semua gara gara naik bas. bas hari ini penuh like shit je. semua.. mak aihh.. nak lenyek lenyek. haha aku ni dah lah tak tinggi so tergendala lah aku kat bawah ketiak orang. Allah je tahu apa rasa time tu. YaAllah macam bau doe.. Sabo je le~

Dengan muka selambanya, ada lah seorang bangla ni pergi langgar aku sebab nak keluar bas. Hei! aku punya HOT sebab dah berpeluh peluh ni pun kau tak nampak ke?? Sampai hati anda.. :'(

aku pun terhuyung hayang. Nasib aku baik sebab ada seorang abang ni pegang tangan aku. Yeah! Thanks la my hero..! You the best lah.. Kalau tak jatuh lah aku time tu.. buat nahas je. then ada seorang mak cik tu turun so abang tu cepat cepat kata "Dik cepat duduk sini." haishh.. untungnya aku~ rasa nak aligato ko zai mas banyak banyak kat abang tu. 

time dia nak turun kat Taipan tu, sedih pula hati aku. HAHA :D 
tapi aku sempat bye bye dia and say thank you.. ^^ O.M.G! Gila hot kau senyum! ada lesung pipit lagi tu~ cair cair cair....

then time balik ada seorang akak nak kongsi kerusi dengan aku. aku on je.. akak tu cantik.. putih.. tudung dia pun cantik. sempat lagi aku usha tudung dia.. haha

dia tanya adik duduk mana? sembang punya sembang aku dah sampai. dia kata hati hati ye dik. hari dah gelap. aku pun baik kak.. akak juga. 

wah! first time aku rasa ada lagi manusia muda yang prihatin pada sekeliling dia. kalau orang tua tua sekarang selalu risau tentang masalah remaja remaja sekarang bagi aku dia orang tak payah nak risau sangat sebab masih ada lapisan yang baik. aku harap akan ada lebih ramai lagi orang macam tu lahir dalam dunia ni dan aku juga harap aku dan rakan rakan ku juga adalah salah satu antara orang orang tu.. :)

Comments

Popular Posts