Terima Kasih Awak

ya Allah.. terima kasih.. aku begitu bersyukur dengan kau.. baru sebantar tadi aku nangis sebab dia tak nak tegur aku. tapi dia macam tahu yang aku nangis kerana dia..

memang nasib aku. dia tulis kat wall aku macam ni..

Still standing dkt guardian? haha saya rasa saya nmpk awak la ptg tadi. is it? :)


ahhhh~ nampak je rasa nak marah! marah! tapi bila dia kata sorry sangat.. janji esok saya datang and jumpa awak kat guardian.. ahhh~ nak jerit YAHOO! je tapi dah malam kang jiran aku yang kelantan tu marah pulak.. hahaha :D tapi aku bengang! banyak banyak hari kenapa esok aku off day! ahhhh!!! tak dapat jumpa.. tapi dia kata, demi tebus kesalahan tadi, dia akan datang gak hari isnin.. ahhh suka nya! hanya Allah je tahu apa aku rasa. 

see! macam mana aku nak benci dia? kalau dia terus terusan baik dengan aku? macam mana aku nak lupakan dia kalau dia sentiasa pujuk aku bila aku betul betul marahkan dia? macam mana aku nak marah dia kalau dia sentiasa tahu bila waktnya aku perlukan dia? ahhh! hati aku makin keliru, otak aku makin keliru.. tak tahu nak cakap macam mana.. 

dia janji nak masak kan tom yam mee untuk aku.. haha favourite aku tu! pandai sungguh awak ambil hati saya. dari menangis saya mula tersenyum, dari senyum saya ketawa.. semua sebab awak.. terima kasih awak.. nampak nya awak betul betul dah sampai dalam sedalam dalamnya di dalam hati saya...

tapi apa kes pulak adik kesayangan plus kawan baik plus keluarga tercinta saya dapat tahu! oh no! malu lah! semua gara gara dia nampak wall post tu lah.. gerenti! 

ahhhh~ i'm so shy now.. nak sorok muka! 


sumpah malu...


adik ku tersayang! janji jangan bagi tahu sesiapa.. awak lah yang pertama tahu.. ishhhh.. dahsyat sungguh...

janji au!!! sesiapa tahu, saya cekik awak! 

by the way sebab hari ni saya sangat happy, malam ni saya akan tidur nyenyak.. lagi lagi lepas dia kata goodnight tadi.

terima kasih sekali lagi awak.. saya sayang awak..


Comments

Popular Posts