selamat jalan sahabat2

Assalammualaikum...

hari ini aku nak luahkan apa yang aku rasa tok malam ni... emmmm...
okay..emmm.. alhamdullillah... esok aku angkat berangkat ke Perak.. buat apa?? aku dapat sambung study di sana... Kos Interior Design kat Uitm Seri Iskandar... Sedih rasanya..yelaa... mcam tak percaya,aku baru je balik kem, dah kena pergi lagi... emmm.. kalini aku pergi lama... bukan berbulan tapi bertahun... teringat pertama kali aku jejak ke Perlis...emmm.. tapi bukan sendirian.. ada sahabat karib ku.. but now... i'm gonna leaving without anybody...

entah mampu ke tidak diri ni membawa diri sendirian.. Nadira msej tadi... katanya jaga diri.. akhir nya kita berpisah juga... emmm... mengalir air mata aku.. tak pernah aku bayang untuk berpisah dengan dia dan Atol... emm...

Atol... akhirnya kami dipisahkan takdir... biar jasad je pisah, hati kami tetap bersatu....anis akan rindu atol sesangat... atol jaga diri.. tiba2 teringt tiap benda kita buat mesti bersama kan?? lepas ni terpaksa lah anis berdikari sepenuhnya...anis kena lah beli barang anis sendiri.. takde lah atol nak jadi pemilihnya... atol,anis minta maaf sangat kalau selama ni anis suka susahkan atol... anis minta maaf sesangat.. halal kan segala apa yang atol bagi kt anis selama bertahun2 kita kawan.. tak sangka kan.. 13 tahun perkenalan kita, bersamanya kita tiap saat akhirnya berpisah jugak? haha,,, atol, ingat tak satu masa dulu, bila anis sakit.. atol akan datang berkali2tok tgk anis... then atol and nadira suapkan anis makan... atol sampai tertido jge anis... dan bila atol sakit, anis akan kelam kabut... atol akan berlagak kuat..  atol... ingat tak? kita suka berdua kat tepi tasik... hahaha... waktu tu best sangat... anis rindu kita minum cendol berdua.. hehehe... Fadhli yag beli kan? hahahaha.. lawak k!

em.. atol... atol jge diri ye... jangann nakal2.. kalau ada masalah, call je anis.. anis sedia dengar... kalau nak mintak tolong beranikan diri mintak tlg kwan.. anis doakan atol jumpa kawan yang baik kat sana.. yang boleh jaga atol.. yang boleh teman atol ana atol ada...anis sayang atol sangat2.. atol jangan lupa anis yeee...belajar rajin2.. jangan nangis... jangan cepat mengalah... kuat kan diri....selamat jalan kawan...

emm.. hari ni aku happy sebab au dapat hadiah dari mama ayah.. YaAllah... aku dapat laptop... macam ta percaya jeee.. au bersyukur gila.. aku janji akan jaga dengan elok.. aku janji akan jaga dengan baik.. ku janji akan belajar rerajin.. YaAllah.. berikan lah aku yang terbaik supaya aku tak menghampakan kedua ibu bapaku.. Tolong aku... beri aku pluang membahagiakan mereka..

emmm.. kepada semua kwan yang aku tinggalkan.. maafkan diri ini... doakan perjalanan hidup ku ni... doakan kejayaan diri ni... maaf andai aku melukai hati kalian... restui segala yang kalian berikan.. terima kasih kerana hadir sebagai kenangan ku... terima kasih menyinari hari ku.. terima kasih.. dan selamat jalan... :)

p/s: Kadang2 Allah sengaja memisah kan supaya kita tahu dia tetap yang terbaik untuk kita.. :')

Comments

Popular Posts