Berjumpa Kekasih Hati..

assalammualaikum...

Yeahhh! today, i'm so happy... Really really happy... why??

Sebab.. aku dapat jumpa dengan best friend aku.. Aku happy gila dapat jumpa dia orang.. Serious lepas rindu aku kat dia orang.. Yelaaa.. Lepas ni semua akan jauh2.. Fara busy dengan STPM dia, Atol akan ke UITM Segamat, Iera dengan UTM Johor dia.. Aku akan ke UITM Seri Iskandar.. K.. Nampak nya aku je kat Perak.. hahha.. Jodoh gak aku dengan UITM tu... UITM yang memang aku nak sangat pergi satu ketika dulu... Akhirnya doa aku termakbul.. :)

So, kami ingat nak pergi TS.. Tapi. tak jadi.. Sebabnya.... Atol demam.. hmmm... So, tak apa.. yang penting kami bersama... Kami ke Sunway je akhirnya... Sampai je kami jalan2 sikit then, kami gi beli tiket wayang.. K.. tahu cerita pa kami tengok.. Carrie.. Mula2 nak tengok Baby Blues.. Tapi lewat sangat.. So, tgk je lah Carrie.. Tak seram pun.. --' And cerita dia ttak ada motif k.. brrrr.... Sabar je la aku... Yang lawak tak seram pun, Iera asyik pejam mata je.. hahaha.. apa la.. dia dengan Atol dari dulu tak ubah2.. Tapi atol ok lagi la.. Iera tu yang penakut gila... HAHAHA..

Then, kami beli JCO tok Farah.. Cantik sangat birthday kek tu.. Sempena birthday dia... yang dah lama pun berlalu.. em.. cian dia.. tak sape antara kami sambut atau wish dia.. Yelaa.. atol kerja, iera kat johor tengah exam, and aku? dalam kem PLKN.. so, lepas je surprise kami ke GIANT.. best.. kami borong habis la... Beli marrybrown, then beli sushi king lagi... Semua kami beli pakai kupon tu yang banyak gila.. Jam dah pukul10 lebih ni... Kami gerak gi Mydin.. Makan kat sana.. tumpang meja ye.. hahaha... terjumpa Hawa... Then sembang2 makan2, sampai nak dekat pukul12 baru balik.. Aku bagi jugak hadiah blouse tu kat Farah... HAHA.. mesti comel... Dia cerita macam mana dia rasa bila kami tak wish dia pun.. Aku sempat on call dengan Hafiz lagi.. Dia kata HAfiz je ingat dia.. ahahha... ciannn...

Tapi memang seriously aku happy sesangat sangat... And i hope this can be happen again and again after this... So, goodbye my friend.. take care of your self... ada jodoh lagi, kita jumpa lagi ye.. :')



















P/s: Walau banyak langkah aku berjalan, mereka tetap aku ingat, kerana sahabat yang ada tika susah dan senang adalah yang paling sukar dicari.. :')

Comments

Popular Posts