Pertemuan Yang Lebih Dekat

Assalammualaikum...

Ehem.. Ehemm.. Cer teka saya ke mana tadi??? hehehe..

Saya jumpa dia lagi.. Kali ni dia amik aku and hantar aku.. Kami pergi Sunway je.. Yelahh, dia pun kena balik awal, aku pun... Kali ni dia bawak Hassan.. hehe.. And Hana also Hani.. Serious adik dia ni comel.. Macam kembar dah aku tengok.. So, lengkap lahhh aku dah jumpa semua adik2 dia.. haha..

Tengok.. ni adik dia yang tangkap kan..



haha.. Lawak kannn muka kami... emm... Tak sangka lak dia pun pakai hitam.. Aku main pakai je.. Malu aku bila dia tanya... "Kenapa hitam ye?" aku just tunduk and senyum.. hahaha

Em.. kami tengok cerita Free Birds ni...


what a funniest cartoon movie I had watch... hahaha...


awww.. so sweet right...? it's about love, and kisah sambutan Hari Kesyukuran bagai... Ada pasal history sikit laaa... best.. Serious aku tergelak2 je.. And aku mesti ketawa bila tengok dia ketawa.. Sebab kan dia ketawa mesti sungguh2.. hahaha..

seriously aku happy sangat tadi... harap ada jodoh lagi untuk kami jumpa...

so awak...
GoodLuck tok Praktikal awak.. Mungkin lepas ni saya akan busy dengan project2 saya, and awak pun busy dengan kerja awak.. Tak pa, saya faham awak and saya harap awak pun akan faham saya.. Saya percaya kan awak.. Apa awak buat, saya doakan ia memberikan hasil yang baik untuk awak... Awak jaga diri, hati hati... Saya akan pegang janji saya... 
"Tunggu awak, jaga diri, jaga hati"
semoga awak juga turut menunggu saya.... Terima kasih sebab teman hari2 saya... :')

p/s: Kadang tu Allah menjarakkan kita untuk sekadar menguji kesetiaan kita dalam hubungan yang lebih dekat.. :')

Comments

Popular Posts