Awak, jaga diri ye...

assalammualikum..

hehe.. segmen ni tak penting tok awak semua.. tapi sangat penting untuk dia... emm.. lepas ni kami akan lebih berjarak... em.. and bila dia start praktikal aku pun akan busy with my class... so, mungkin kami tak boleh 24 jam mesej dah macam sekarang ni... emmm...

yaAllah.. sedihnya lah hati ini nak tinggal kan dia jauh lagi... tapi apa kan daya.. aku kena berjaya... dia pun kena kejar masa depan dia... YaAllah... lindungi kami.. Semoga hubungan kami dalam jarak yang jauh ini akn bertambah rapat.. restui hubungan kmi... YaAllah..aku hanya mampu berdoa kepada kau.. jaga lah dia untuk ku.. ciptakan dia untukku... k jiwang karat.. ahahaha! malu2...

Awak...
macam biasa... maafkan saya andai saya ada banyak salah kat awak.. maafkan saya kalau lepas ni saya sedikit sibuk untuk melayan awak.. maafkan saya kalau saya susahkan awak.. emm.. awak... saya akan ingat pesan awak tu...
"Jaga diri dan jaga hati awak.."
saya simpan kata2 awak tu dari awal lagi.. pasti... awak tak perlu risau... hati saya hanya untuk awak, saya hanya untuk awak, insyaAllah dengan izinNya... Awak.. awak pun jaga diri ye... Nanti awak praktikal elok2... Jangan lupakan saya ye.. Jaga diri and keselamatan diri awak.. sya taknak awak luka sikit pun tahu.. kau kan manja.. haha.. jangan selalu demam je awak.. saya sedih tiap kli awak sakit... awak... tolong dakan saya... doakan perjalanan saya untuk capai kejayaan ni dipermudahkan... Awak.. terima kasih.. thank you sebab sentiasa ada untuk saya... sentiasa teman malam2 saya.. sentiasa teman hari2 saya.. sentiasa bagi saya semangat.... sntiasa bersabar dengan kerenah saya.. terima kasih awak...
Saya janji, saya janji akan jaga kepercayaan awak.. jadi, saya harap awak jugak... saya sayang kan awak... Muhammad Hatta... :')

p/s: Semakin jarak kita, semakin banyak ujian yang Dia beri, dan jika kita mampu menempuhnya maka semakin kukuh lah hubungan itu...

Comments

Popular Posts