A GoodDay with Anak Bapak!

Assalammualaikum... Hye kawan2...

Yeah.. I'm happy now.. Sebab apa? haha... sebab saya jumpa dia... Muhammad Hatta bin Hj Mohd Nazri.

hehe... Rindu dia sangat2 kot... Alhamdullillah, kami jumpa lagi.. Dia pun bawak Una, and Hanis.. Haha.. Kalau keluar dengan dia mesti sweet je, sebab kami jarang berduaan ni.. hahaha.. bagi aku bagus la.. Tak elok kan jalan berdua selalu ni.. By the way kali kami ke IOI MALL.. kat Puchong..

sampai2 je, terus beli tiket.. Kami tengok cerita pa tau?? Cinderalla.. HAHAHA.. comel je cerita... cartoon movie.. hahaha... then habis je terus makan.. Lapar sangat dia tu.. haha.. Makan kat Wendy's.. Last time aku makan ialah form5 kot.. hahahaha... tu pun 1st and last.. hahaha... Then jenjalan..

Memang lawak sebab kami akan bergaduh je macam selalu... Ada ke patut aku pergi try dekat dia seluar budak perempuan.. hahaha.. Lari dia.. Serious lawak.. Tak tahan aku...! Then dekat popular pun banyak kali dia bengang dengan aku... Inilah aku... Tak boleh nak ubah dah.. Kalau bercerita memang non stop.. hahaha..tapi, dia pendengar yang setia.. Dia sentiasa dengar cerita aku, dia sentiasa ketawa untuk aku, dia sentiasa tersenyum mendengar cerita aku...

entah bila, aku betul2 mula sayang dia.. Sedangkan pertemuan pertama aku, aku tak ada perasaan yang sama macam apa aku rasa sekarang.. Dia hargai aku, dia hormat aku, dia percayakan aku... haha.. kelakar bila fikir awal perkenalan kami.. Gaduh gila.. Aku tak suka betul dia ni... annoying tahap gaban.. kalau sehari tak ganggu aku tak sah agaknya.. errrr... Tapi dia jugak lah yang sentiasa teman aku.. Almaklum lah.. masa tu baru habis matrik so memang tak buat apa2 lah kan... So, dia lah yang hari2 jadi peneman aku dari bulan 4 tu... Tak sangka dah hujung tahun.. Begitu cepat masa berlalu dan dia masih setia untuk bersama aku..

Awak, thanks sangat...Thanks atas pemberian awak..


haha.. sya akan simpann... awak jangan risau... tak ada sesiapa boleh sentuh k.. shuhh... shuhhh.. sya akan halau.. hahaha.. sebab ada cap jari awak, kang orang pegang hilang lak.. hahahaha... sakai nya laaa... and saya harap awak pun simpan baju saya tu....

Awak,

Thanks to make my day... Thanks tok Cornetto Love Bite Strawberry Chocolate tu.. hehehe.. that's truly sweet thing you ever done for me.. haha... Saya sayang awak sangat2... :')



p/s: Semoga ikatan yang ikhlas ini, mampu berkekalan menjadi halal... :')

Comments

Popular Posts