Kawan Gaduh, Kawan Nangis

Okay.. Hye semua.... Assalammualaikum...!

Wah, wah.. Dah berhabuk balik page kita ni... actually aku tak tahu nak cerita apa.. Yelaa, nak cerita apa je? Hari-hari duduk rumah dan gaduh di twitter dengan Hatta... Hatta tu siapa? Jap!


hahaha.... ni dia...! hahahhaa..... Buruk...! hahahahha...!


 k la.. ni comel sikit! hahahhaha...!

Okay, hari2, aku bergaduh dengan mamat gila ni.... Bengang nya lah aku kat dia... Tapi, pernah sekali, dia tak DM aku, aku terasa... Heee~ Then malam tu aku dah tido, dia DM,

"Goodnight awak, malam ni tk dpt gaduh dgn awk, tdi sye pergi jumpa kwn2 lama. Im sorry again...Have a nice dream my dear... :* " 

hehehehehe... dia actually baik, tapi aku tak suka, tweet dia semua perli aku je... LAHABAU PUNYA MAMAT! kalau aku ejek dia, kemain membangkang lagi.... eeee! Sabar je la.. Apa pun, aku suka kawan dengan dia.. Dia kawan yang baik... dah berapa kali aku nangis, dan dia yang pujuk, bagi aku semangat,.. Actually dia ni, kawan baik Azrul... Dan dia gila tengok Running Man.. dia gila korea semua... Banyak sama nya dengan aku minat dia.. Tapi perangai hodoh! Annoying gila dengan aku...! Menyampah betul.... 

Apa pun, aku harap, dia akan jadi kawan aku sampai bila2...Muhammad Hatta bin Hj. Mohd Nazri... :)

p/s : Sahabat senang, memang banyak, kawan ketawa, semua orang pun boleh tapi sahabat baru yang entah asal dari mana, yang nak teman kita nangis, tat kala, kita kehilngan orang yang teman kita selama ni, susah kita nak jumpa, jadi aku akan hargai dia seboleh2 aku.. :')


Comments

Popular Posts