GGH EVER!

Assalammualaikum...!

Yeahhh...! sekarang aku alami penyakit! Penyakit rindu..... Bukan pada sesiapa, tetapi orang paling special dalam hidup aku... Pakwe? Bukan lah! Aku mana ada pakwe... Ni haaaa.. Gadis2 ni...


Nurul Faziera bt Faizul Rahman


Warishatul Fatihah bt Abu Hanif


my twin... Nur Farah Nadia bt Burhan


Fatin Nur Atiqah bt Jamalludin


Sharifah Noor Azreen bt Tuan Azhan


Nur Farhana bt Akbar Ali

Sumpah aku rindu mereka semua... Actually kenal kan, ni lah geng aku... GGH nama kami.. Apa tu??? 
Geng Gagak Hitam... Pelik? elok sikit.... unik yehhh.. hahahahha! ada keunikan pada geng ni... dan ada sejarah dia actually.. Apa? nanti lah aku cerita...

Yang pasti aku rindu demo... ni gara2 Faziera lah ni.. Pergi edit gambar2 kami jadi satu... Bapak sebak hati ni... Titisan mutiara keluar membasahi pipi tahu tak! Ceyyyywaaaahhhh! ayat aku....

Biasa lahhhh.. Hidup kena lah gimmick lebih.... Apa pun, bila dapat kumpul lagi.. Aku harap kami tak kan berpisah sampai bila2... Aku harap sangat... Aku nak bukti kat cikgu Lion King tu, friendship were never end, and important for our life... Aku akan buktikan!

Semoga kami ada peluang jumpa nanti.. Aku rindu korang sesangat!

p/s : Doa sahabat ialah doa yang dimakbulkan selepas doa ibu bapa dan guru.. Jadi hargai setiap kawan2 kita, kerana mereka boleh mendoakan kebahagiaan kita.. :')

Comments

Popular Posts