Falling with Paulo Avelino

Assalammualaikum...!

Hye semua... Hari ni aku nak story pasal pakwe aku.. My new Bf... Siapa? ehemm.. ehem.. dah sedia?


Taraaa... Hot kan dia? oh no.. I'm started to melt back... Oh My....! Help me.... Hehehee...

Mana aku kenal?

hehe.. Dari cerita Walang Hanggan.... Tapi dalam cerita ni, dia ni jahat and ada sakit otak.. Dia bunuh kakak dia sendiri.. and sanggup buat apa saja.. Memang dalam tu dia sangat annoying lah, tapi aku tak kira, yang pasti dia sangat comel. hehehe...


 ni antara artis dalam cerita ni... dia yang bawah tengah2 tu.. hahaha.. comel... hero cerita ni, yang atas kiri tu... pun cute kan? hehe.. Tapi muka budak baik.. Muka budak jahat lagi hensem kot untuk aku. hahahaha!


Macam ni lah muka dia dalam cerita tu... Rambut dia.. Same! muka tak ada perasaan jee.. hahaha! Tapi tu lah buat aku Melt kat dia ni... Nama dia!! Aduh dah cerita bebanyk baru perasan, nama dia korang tak tahu lagi...


PAULO AVELINO

sedap kan nama dia..? hehe.. Alahhh, kalau dah suka, semua comel, semua sedap.. hahaha.. Actually dia ni, model boxer kot.. Sebab aku search gambar gambar dia, ewwww! pakai boxer je.. hahaha.. anyway body dia HOT.. hahaha... 

so, korang kalau nak tengok dia tengok lah kat cerita tu.... Apa pun.. Let's enjoy the song that he sang..  :)



p/s : when he start smile, hold the world stop and stay at his smile... Yes, now I know that I'm falling in love with him.... :')

Comments

Popular Posts