Byeeee Perlis....!

Assalammualaikum....! Yeaaahh...! Akhirnya aku sampai jugak ke Subang Jaya Tanah Air ku TerCHENTA... copp? Tanah air? hahaha.. Macam study kat oversea je aku ni... Ada lah juga rasa...

Selama 3 hari jugak lah aku bermastautin di rumah Pain.. Siapa tu???


Ni laaa diaaa... Cantik kan dia... Nur Farahin bt Anuar.. Nama yang cukup indah sepeti orangnya.. Dia sangat baik dan kelakar... Dia dulu budak sekolah agama tahu, tapi, cool je, tak de la terlalu fanatik agama.. Dan dia sangat pandai..... dan Rajin...... Adik beradik dia ramai... Dia ada abang.. ulang balik, ada abang... hahaha.. abang dia korang nak ngorat, bagus.. Sebab pandai agama, hensem pun hensem lah gak, baik, selalu jaga adik2 and paling penting pandai masak! Dia masak sedap siot!!!!!

Then, Pain, ada adik 2 adik perempuan dan 3 adik lelaki lagi....


ni antara yang aku sangat rapat.... Mereka sangat bising actually..... hahaha... Kalau nak tahu, adik lelaki Pain, hensem... Muka macam Mat Luthfi.. hehehe.... Okay.. menggatal dah aku.. Nasib lah adik dia tu baru je form 1.... hehe.. and masuk sekolah agama gak.. so, adik adik yang nak, boleh cop dulu.... *mengajar*

And... Tapi 3 hari tu memang bermakna laa.. Aku happy sangat duduk rumah Pain, family dia bebaik kot.... Mak dia masak sedap.. hehe... dan see...! apa aku ajar kat adik dia, Haziq...


gwiyomi... gwiyomi....!!!! hahahaha... comel kan dia......!!!!!!!!!!!! Ramai LIKE ni... mungkin kerana sexy sangat sebab pakai pampers jee... MUNGKIN laaaaa..... hahahhaha.. nanti jadi kenangan terindah... HAziq besar, haziq tengok lah yerrr nanti....

And Now, aku .... and Shatul.... dah pun selamat balik.... Semoga hari yang mendatang akan lebih indah dari semalam.... :')

p/s: Kenangan itu tak akan hilang kalau kita kenal erti bersyukur... :')

Comments

Popular Posts