Date dengan Kembar and Adik Tersayang!

Assalammualaikum....

Yeaahhhh! Seronok sangat dua hari ni..... Guest what? Aku bersama dengan kembar aku je... Farah Nadia....


Taraaa..... Ni lah kami.. Masih sama macam dulu.. hehehe.. KEMETOT je.... Kami ke Summit je.. Tu pun sebab Dila nak sangat jumpa kami... Kami tengok cerita Biker Kental..


Best cerita ni..... Korang patut tengok.. hahaha.. sebab memang lawak... "SayaSukaPun" hahhahaha... Siapa yang tengok, tahu lah apa maksud saya ni... hahahhaa....Memang sweet sangat love story dia... aku suka lahh.... Dia tunjuk yang rupa paras tak penting, lagi penting hati tu, kasih sayang tu... :)

emmm, see... sempat lagi kami


Ni dalam pawagam... hahhaha... comel tak Kak Ton...

and aku enjoy sangat keluar dengan dia orang.... So, malam ni, aku nak jumpa Hafiz and Shatul lagi... yeahhhh! daaaaa.... :")


Comments

Popular Posts