Saat saat indah di KMP

Assalammualaikum Kawan kawan semua.....

E-yah..! E-Yah...! Maaf sebab lama tak rapi kan halaman ni.. Actually I'm gonna sit for my exam... For 6 days je actually... So, minggu ni ialah minggu study week yang sangat membosankan dan merunsingkan.... Ulang taip... MEMBOSANKAN DAN MERUNSINGKAN... hahaha....

Haihh.. Actually aku sedih sedikit.. SEBAB aku bakal  akan meninggalkan KMP tak lama lagi... Itu mungkin satu yang susah.. MUNGKIN laaa.... kerana aku dah sayang tempat ni....


See! Cantik kan???? Pelangi.... Awesome kannn???? Maghrib time ni... Kami dari nak pergi mandi tengok show pulak.. hahaha.. Cantik sangat sangat pelangi waktu tu.. Dah lah besar gila.... Dapat jugak aku tengok pelangi yang cantik tu...

Then yang funny nye.. Boleh pulak Nad tanya... "Memalam ada pelangi kan... Pernah tengok..?" Aku and Thyra pun muka pelik, tanya.. "Ada ke? Tak pernah tahu..." Nad senyum and kata...
"Nad pun tak tahu, tapi dalam INUYASHA ada lah..." memang nak kena sebijik Nad time tu..... Geram tol aku....

Walauapapun, saat-saat akhir ni lah, aku usaha untuk jalani dengan baik.. Aku cuba hargai setiap saat yang aku sedang jalani sekarang... Okay, sekarang PELIK.. why does aku guna BM high class aku ni??? hehehe... Ni blog sempoi, bukan karangan BM.. maaf.. maaf.. Mianei yo....

Okay, dalam sibuk kami mentelaah buku buku kami yang sangat errrrr tu.... Aku dan roomate aku sempat lagi, berpetang bersama.. Berpetang? BM aku ni betul ke tak? ok, lupakan..


See.. How's happy we are... Walaupun ada tambahan dan ada kurangnya, kami still enjoy petang tu.. Kami makan nasi lemak and minum air kelapa bagai... makan goreng pisang semua so, we very very very and bery strawberry enjoy makan petang ni.... Hope we can still be together macam ni lepas ni...



and this is our video.. ENJOY...! VIDEO yang akan sentiasa jadi kenangan antara kami...



p/s: Tiap saat aku ketawa, aku bersedih adalah kerana kawan, dan aku harap aku akan tetap berdiri tegak dengan ada kawan2 yang sentiasa memimpin tangan aku dan menahan aku daripada jatuh rebah...

Comments

Popular Posts