Makan Cendol Pulut!

Assalammualaikum Sahabat sahabat semua...

Taraaa... Hari yang sangat menggembirakan... Aku jenjalan dengan Shatul...



okay.. gambar tanpa edit, gambar tanpa semangat yang betul betul semangat... Tapi okay laaa... Ni pun lepas apa yang jadi kat aku and Shatul... Kami berbaik pun gara2 Fadhli yang pergi baca blog aku ni... -_-" Mana Fadhli dapat Anis punya blog.. Aishhhh.. Habis bocor semua rahsia aku kalau dia baca semua..

Apa pun, Shatul always romantic.. See.. Apa dia bagi lepas dia baca blog aku tu...



 This!! Maaf lah gambar terbalik.. Aku malas mahu ROTATE actually... hehehe.. Apa pun, sangat panjang sticky note tu... Tulisan Shatul, macam tak tahu, macam dia gak.. Tak sememeh.. hehehe.. Maaf Atol... Btw, thanks.. Aku pun sayang kau jugak...



Apa ni? Ni cendol... ACTUALLY.. dah macam nasi goreng je aku rasa.. HAHAHA... Ni CENDOL PULUT tu....



 taraaa...! Sangat sedap.. Thanks to him sebab belikan... Siapa??? Siapa lagi... Pakwe Shatul yang satu ni je laaa....


okay.. Actually.. Tak ada pun gambar dia.. Shatul ada lah... Dah kata pakwe dia kann??? heheehe... Dia ni lah yang belikan... Hilang kempunan Shatul.. And aku pun dengan rela hati belanja Shatul.. Ye laaa.. Demi kawan tersayang.. Apa apa pun okay...

EM, k lah, nak sambung belajar.. byeeee...!

p/s : Terima kasih sahabat.. Setiap apa yang kau lakukan walaupun kecil, aku akan hargai dan sentiasa ingati... :')

Comments

Popular Posts