Cafe Abang Din

Assalammualaikum.. Okay kekawan semua..

Minggu ni dah masuk minggu exam.. Sangat risau actually.. Tapi aku still amik sikit masa yang ada lepas penat belajar dengan memenuhkan halaman aku ni.. Kejap je ni.. Okay, exam yang dah lepas... Memang payah dan sangat agak tought untuk aku ACTUALLY... but, aku dah buat yang terbaik, so Allah je boleh tolong aku lepas ni...

Hari semakin singkat untuk aku terus kat sini... apa pun aku nak show off sesuatu..


Taraa... haahaha.. Jangan lah buat muka annoying tu.. Memang ia hanya cucur udang... Tapi korang tak rasa penanagan nya lagi.. Terbaik wa cakap lu! Sangat sedap tau.. Dan susah nak dapat actually.. Kalau nak pukul2.30 dah kena beratur kat abang Din tu... Siapa Bang Din?? Jap!


ha... Ni la Abang Din... Dia ni actually tauke cafe B.. Dia sangat baik.. Dan aku akan ingat.. Dia selalu je panggil aku.. "BUDAK NAKAL " Aku highlight tu... So ingat ye.... Budak Nakal dia panggil aku.. Ni semua gara2 budak lelaki kuliah aku lah ni.. Diowang yang dengki aku setiap kali aku nak beli makanan.. Isshhh...

Aku lak jenis tak nak kalah, tepat lah abang Din panggil aku Budak Nakal.. Hahaha. Tak pe laa.. Nanti msti aku rindu kan?? Apa pun..

SAYA AKAN RINDU CAFE ABANG DIN ni...!!!!!!

p/s: Tua atau muda, kalau dia yang buat kau tersenyum, dia akan kekal ada dalam hati kau, walaupun kau hilang ingatan... :')

Comments

Popular Posts