Permainan Tradisional Bersama Roomates


 hyee friend... here's i show you my roomate for fully members... Akhirnya semua ada lengkap... actually that day, pagi pagi around 8 something o'clock, on our way nak pergi exam hall.. Sempat lagi kan? Aku tahu.. Demi bergambar kapan aja bisa.. hehe... :P

In last day exam, kami exam Pengurusan Perniagaan.. Sepanjang exam aku yang before2 tu, okay je, tiba bisnes ni, aku tak tahu la. Aku takut lah.. Aku tak nak lah failed or dapat markah teruk.. Aku tak nak.. Aku nak A macam kawan kawan aku yang lain.. Amiinnnnn....

Habis je exam, kami balik bilik, and tengok movie.. Agak dapat layan 3 movie straight gak lah.. Naik kembang punggung ni duduk, niarap lah bagai.. Macam macam aksi duyung kami buat.. hehehe...

Habis je tengok movie, bukan habis tapi nak berhenti sebab nak kena kemas bilik.. Yelah, setiap khamis malam akan ada spot check... So, nak tak nak kena lah kemas kan.. lagi pun nanti Syafa bising.... Aku dah lah anti orang bebel2 kat aku ni.....

Petang pun menjelma.. Bilik aku and bilik Shatul dah janji nak main sama2 hari ni.. Kami main Tuju Selipar.... Bola Beracun, musang ayam, galah panjang sempat dengar taklimat je (HAHAHAHA), Milo ais, ABC, Chi Ku Pak..! hahaha.. See! Segala permainan tradisional kami main.. Haaa... jangan ingat kami duk bandar, generasi maju, tak tahu main.. Blekkk....!

memang syok habis lah. lepas lah stress tu sepanjang exam berjalan.. Hopefully to be in that moment back.. Kalau suatu hari nanti ada peluan lagi, aku nak je main lagi.. Sebab dari situ aku semakin rapat dengan roomate's aku yang dua bilik ni.. Maaf lah, bilik aku ada 4 pintu.. hehehe...

Semoga Kenangan ini akan kekal kat hati aku dan mereka.. :)


Comments

Popular Posts