Hari Keluarga Di Kelate!

Assalammualaikum..

Okay nak amik masa sesingkat yang boleh.. beberapa hari yang lepas, aku bersama family aku sempat ke Kelantan untuk raikan hari keluarga.. Tahun ni rancangan perjalanan kami jauh kan? Before this kat Cherating Pahang. Waktu tu arwah nenek masih ada lagi.. Kalau lah masa tu boleh putar balik, aku nak hargainya seboleh bolehnya..

"Ya Allah, sungguh aku merindui nenek ku.. Semoga Engkau mencucuri rahmat ke atasnya.. Semoga Kau ampunkan dosa dosa nya.. Semoga Kau sentiasa menjaga nya, Semoga Kau sentiasa tempatkan arwah nenek di tempat orang orang yang beriman... Al Fatihah.."

Okay, kenangan akan tetap jadi kenangan. Ia sentiasa tersimpan di dalam benak hati aku.. Supaya ia sentiasa menjadi pembakar semangat aku untuk teruskan hidup...

Cerita di Kelantan pun dah jadi kenangan.. Kenangan yang manis buat aku.. Kami gerak malam Khamis.. Agak lah sampai Kelantan dah tengahari.. Jauh perjalanan kami... Penat sungguh... Sampai sampai bukan nya check in apartment tapi ke Rantau Panjang dulu.. Shopping sikit.. SIKIT je dulu...




Tengok! ni masjid tahu kawan.. Unik macam tokong right? aku suka... Unik... :)

the next place.. ni tempat memang unik.. sebab nya...


semua hijau? salah.. jangan main main ni rumah besar, hasil apa? ni lah pemilik rumah orang yang jual serunding.. Gila kann? Jual serunding je pun.. Besar ke main rumah dia...




Lepas tu petangnya memang syok... See! apa kami bersepupu ni buat?





Kami main bola dalam swimming pool.. memang bising lah ceritanya.. Rindu lah pulak time ni... Tak penat agaknya, malam tu, aku balut hadiah.. untuk sukaneka..


actually aku, kak Ina, Kak Ayun, and Nyna.. hehehe...

Esok nya.. pagi pagi lagi.. dah bangun untuk aktiviti sukaneka.. Macam selalu lah kami akan bersukaneka... tapi apapun.. Melantak dulu ye...




haaa.. ni antara aktiviti yang kami main bersama...




Ini pemenang tempat kedua.. yang mana ayah aku lah ketua nya.. hahaha.... muka2 kalah.. hahaha!


And aku ialah group yang menang!! Group pak long...! hahaha... Semua game aku main tahu.. Jangan main2.. hahaha...

Ni antara gambar lah ye.. Banyak lagi actually.. Tapi takkan nak isi semua... Memang sampai esok tak habis..

Tengahari lepas je solat zohor kita orang gerak pergi tmpat lain... Shopping again and again.. -_-"



 haa.. tu je la.. gambar yang boleh aku kongsi kan dengan korang waktu aku ke Kelantan.. Nak lagi? Em.. ADA..


ni dengan adik lelaki aku....


dengan mama tersayang before nak gi jalan...


Aby... adik aku paling bongsu..




aku sangat lah enjoy bersama keluarga aku... Dan aku harap perhubungan Ukhwah kami akan kekal dan semakin rapat serta bertambah.. Aminnnn... :)

Comments

Popular Posts