Aku Mimpi Sebab Aku Rindu


AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeritku sesudah terjaga dari tidur.. Aku mimpi buruk!! Ni mesti gara-gara penat sangat, and tertidur.. Tak sempat baca doa.. haishhh. BALASAN!

agak semalam aku asyik sebut nama Nabil, Midi, Faiz semua.. Gara gara tu kot, aku sampai termimpikan dia.. Aku mimpi dia kawan dengan aku macam dulu.. Rapat sangat sangat.. Actually aku rindu nak sembang dengan dia je.. Mangkuk lah dia tu, apahal lah dia lari dari aku.. Kalau aku jumpa dia, siap lah, aku tumbuk muka dia.. Tapi.. Sanggup ke aku..? aku takut aku lak yang lari lintang pukang kang.. hahaha...

Alhamdullillah, Allah dengar doa aku.. Aku tak lagi rasa nak nangis bila dengar nama dia, ingat kan dia.. Malah, aku boleh tersenyum dah.. Cuma tak boleh nak nafi lah aku rindu dia sangat sangat.. Mustahil lah aku boleh lupa dia terus.. Sahabat sahabat karib aku pun aku tak boleh lupa macam Nabil, Faiz, Hamidi semua tu, lagi lah dia... Musuh aku, Alif pun aku sentiasa rindu nak gaduh, lagi dia..



Kalau ada peluang aku nak jumpa dia lah, tapi biar lah waktu  tu semua nya dah okay.. Dia dah anggap aku bukan bukan. Aku pulak dah lupakan siapa dia dalam life aku sebelum ni.. Bila ingat mimpi tu, aku jadi rasa nak ketawa pulak. Mana tak nya, boleh pulak aku duduk sesofa dengan dia, sebelah sebelah lagi. Sembang macam dulu.. Macam zaman kawan kawan sekolah dulu.. haha.. em, nampak nya semua tu akan jadi kenangan.. Takkan boleh balik ke masa tu lagi.. EN? Tak apa.. Aku sedar diri.. Apapun aku doakan kau...MRA.. Bye Awak... :')



"Walau kau tidak, perlu kan ku, ku tetap mendoakan kebahagianmu.. Tapi hanya, satu yang pinta, izikan ku menyintai dari jauh.."

Comments

Popular Posts