Home Sweet Home

Assalammualaikum...! hye kawan2..

wah.. Dah janggal rasanya nak menaip ni.. Lama betul aku dah tak menulis kat blog sendiri.. Okay, Cer teka sekarang ni aku kat mana???? Aku kat rumah dah.. Cuti dah.. but it just for 12 days je.. Sadis tahu tak, ye laaa.. cuti kejap je.. takpe lah asal cuti.. Apa pun aku sampai je pagi tadi, terus aku melantak.. Padahal jam pukul2 pagi... hahaha peh gila! Mee Bandung bhai, takkan lepas gitu je...

so, aku pun tinggal kan cikgu dan kelas tersayang aku ni.....


 kan aku dah janji kat korang nak tunjuk korang gambar full classmate aku.. AT THE END!!!!!! so, kat korang selamat bercuti la woit!

Apa pun cuti ni mungkin aku akan rajin SIKIT update.. so, korang pun boleh lah selalu update aku.. Apapun, nak share dengan korang satu video klip yang aku rasa memang sangat cute termasuk pelakon tu...terutama that guy... Kening dia... "I'm Melt....." :)


Comments

Popular Posts