Terima Kasih Munif Isa



"Cinta antara Kita, tiada penghalangnya.. walau akhir usia, ku mencinta dirimu, ku hanya menunggu mu, menyatakan kau cinta ku, ku kan berjanji mencintamu sayang...."

Rasa nak nyanyi lagu cinta je sekarang ni.. hehe Aku jatuh cinta? Ya.. Memang aku jatuh cinta.. Haha.. Aku jatuh cinta pada seorang insan bernama lelaki.. Nama nya? Munif Isa.. Hahaha mesti korang gelak. tahu sangat. Normal kan jatuh cinta kat artis ni.. Tapi kali ni sangat bahagia... 

Dalam kebosanan aku online twitter aku.. Mula mula niat aku, nak upload banyak banyak gambar.. Then aku nampak Munif Isa tweet... 

"Darah yang mengalir dalam badan kita ini tidak pernah bertukar,cuma sikap dan perangai kita yang selalu berubah"

Hebat gak ayat dia tu... Tiba tiba aku jadi teringat kat dia waktu dia berlakon dalam cerita BFF.. cerita tu memang best.. sangat best aku cakap! Button Like memang aku bagi.. Button retweet juga akan ku beri... HAHAHA ending dia pun sangat best.. Happy Ending, memang best lah kannnn.....

So dengan bosan nya aku menekan keypad komputer aku...



"rindu nak tgk  dalam BFF. lagi2 time dia pakai baju pilot tu... :'("

Ini sekadar apa yang aku rasa.. Apa yang aku nak tweet.. Tapi tanpa aku duga.. lepas setengah jam macam tu... ada new interaction muncul kat @connect aku.... So, aku ingat Syazwan Palaroid aku tu yang reply tweet aku.. Tapi.... Rupanya.... Munif Isa!! Menjerit aku tat kala itu juga.. Tak kisah lah panggil aku gedik.. tapi.. dia bukan retweet tapi dia reply.. Itu yang buat aku teruja sangat kat dia... apa dia reply? 

" :D"  jee....

Tapi tu lah... bukan senang kan... nak dapat reply dari orang orang terkenal ni.. Dan dia bukan  retweet tapi reply.. aku sangat gembira bila baca... walau ia sekadar mimik gambar senyuman.. Sangat suka!

Aku aku coret hari ni hari terindah ku bulan ini dalam diari aku.. diari hidup aku... Terima kasih Munif Isa.. Terima Kasih.... Bukti......



Anyway.. Thanks kepada Mr Syazwan Palaroid.. Coz ajar cam mana nak Print Screen. HAHAHA Lawak..!  Sayang Wan ketat ketat lah! :')

TERIMA KASIH MUNIF ISA! <3




Comments

Post a Comment

Popular Posts