Bye Bye Bye Subang Jaya..

Penat menanti.. Akhirnya aku dapat juga tatap wajah Farah Nadia sebelum aku pergi.. Dari petang aku tunggu hadirnya.. Akhirnya dia kabulkan janji dia. Walaupun jam dah pun menunjukkan tepat pukul 1.10 pagi.. Peh! Perlahan lahan, aku buka pintu dan aku turun bersendirian tanpa beritahu mama dan ayah.. Sesampai je aku kat ground floor, aku nampak dia turun kereta. Tersenyum kat aku.. Farah.... Anis rindu Farah... Hanya itu yang mampu aku kata kan...

Alahmdullillah.. Semua orang yang aku nak sangat jumpa dah pun aku jumpa.. Walaupun ada lah seorang dua tu tak dapat nak jumpa tapi sekurang kurangnya Allah dah temukan aku dengan orang yang aku nak sangat jumpa.. Dia, dia dan dia... :)

Nampak nya lagi beberapa jam saja, aku akan meninggalkan USJ.. Aku harap segalanya berjalan dengan baik.. Semua nya akan selamat je.. Aku doa Allah sentiasa ada untuk aku.. Aku doa, andai aku selamat pergi, aku harap aku akan pulang dengan selamat juga.. Bersama kejayaan...

Em, nampaknya lepas ni kenalah basuh baju pakai tangan. Tak ada mesin basuh, tak ada mama, tak ada perkataan malas dalam kamus hidup aku lagi.. kenalah berusaha dari malas jadi rajin.... Okay! aku harap sangat aku akan berjaya.. Lepas ni aku kena bersedia untuk tempuh macam macam hal, kena belajar rajin rajin untuk score.. aku tak nak kena tendang and tak dapat apa yang aku nak time degree nanti.. Aku harap sangat aku buat keputusan yang tepat dengan memilih matriks ni.. Dah lah susah, jauh pulak tu.. So, aku harap Allah izinkan nya dan sentiasa membantu aku tat kala susah dan senang...

Mungkin lepas ni.. Aku dah tak boleh nak update pelangihidupkuu.blogspot.com ni selalu dan kerap.. Yelah, ada banyak benda kena buat lah katakan. Tapi aku akan usaha cari masa jugak nak update entri ni.. Yelah entri ni kan tempat aku meluahkan segala rasa yang ada dalam hati ini.. So, doakan aku ye...

Kepada Farah, Faziera, Shatul.. Jaga diri korang.. Anis sayang korang. Semoga Allah mengukuhkan lagi persahabatan kita dan menemukan kita semua kembali.. Semoga Berjaya dan bahagia.... :')

Comments

Popular Posts