kerja

hari ini aku start kerja. taku lah jugak waktu first time tu. tapi kita hidup kena chill.. first day kerja macam orang bodoh je rasa. yelah, banyak benda tak tahu nak buat.. aduh lawak sungguh. satu yang aku tahu and sangat expert ialah bila customer masuk je kedai kena jerit "Hello Welcome!" haha dah macam robot je aku rasa. automatik. penat lah jugak kerja kat guardian ni. hari ni aku just belajar basic things display barang. banyak lah barang. then tak tahu nama nama barang tu. kena hafal tu lah aku malas.

aduh! kalau tak kerja nanti bosan lah pulak duduk rumah. haishh.. takpe lah, aku ingat nak kerja just for january and february nak berhenti, amik lesen. then amik result SPM.. then dah sibuk nak PLKN, masuk U semua.. emm.. penat nya hidup..

by the way, hidup aku baru saja nak bermula, doakan saya ye.. bubye!

Comments

Popular Posts