cari lelaki idaman?

korang ada ciri ciri lelaki idaman..? obviously lah ada kan?? mcm aku juga.. haha
aku kalau boleh nak yang rupa ada ala2 korea tu. macam sumber inspirasi aku tu..

KIM SANG BEOM.


comel kan?? i know... aku memang minat betul dengan dia ni sejak azali lagi. comel gila. tapi kalau nak cari gak yang macam ini kat dalam Malaysia ni memang payah aihh..
cari kat korea? woo.. aku nak Malaysian boy juga. sekurang kurangnya aku dah tahu adat dan agama dia. sebab sama dengan aku. tah yah susah susah nak study, search internet semua kan?
so aku cari yang biasa biasa je lah.

kalau kat Malaysia. aku nak cari yang macam ni sebenarnya..


haaa. hensem kan?? ada ciri ciri pak ustaz moden sikit.. kan sejuk mata memandang.. hahaha
dia memang ustaz as syifa pun.. tapi dia dah kahwin.. baru je. sedih tau.. nak nangis. tapi hidup mesti di teruskan. tapi kan, kalau dapat yang macam ni pun tak apa..

tak ensem pun tapi ley wat kita happy.. sebab pandai buat lawak.. betul tak? sesuai lah kalau dengan orang yang sunyi je... haha

 yang macam ni pun okay jugak kan?? comel je.. hahaha lagipun muka macam ni ada ciri ciri nak berjaya tau tak..
tapi aku nak gak minat mamat korea macam dia ni.. tak boleh tahan siot.

comel tak?? hahaha

tapi angan angan sebenar aku nak yang macam ni sebenarnya.
ahhhh.. malu lah nak tunjuk..

taraaaa!!!!!!


idaman kalbu bak kata orang jiwang.. hahaha ada ciri ciri lelaki yang selalu dalam novel kan?? ni aaron aziz. aku memang minat betul dia ni. dari dulu lagi. watak jahat ke baik semua dia on. memang aku penyokong dia yang setia lah! baru baru ni aku tengok dia dalam ombak rindu..

 memang semangat aku tengok.. sebab cerita ni di adaptasi dari novel pertama yang aku baca dan nangis bila baca.. haha  nampak tak kekecakan dia di situ. haha

okay lah. masalah sekarang. bukan ini yang penting. ciri ciri yang sepatutnya ada. patutnya ada agama, kerja, mampu jaga kita and sayang kita sepenuhnya serta terima kita seadanya. tapi manusia. biasalah. banyak kekurangannya kan? so kita harus saling melengkapinya untuk yang dapatkan yang terbaik. so semoga korang dapat seseorang yang boleh membahagiakan korang. aminn..

Comments

Popular Posts