Ketibaan Moshi Moshi!

Assalammualaikum...

Tu diaa... Lama nya tak update?? Lama lah sangat kannn.. Okay, kali ni aku nak update pasal Fadhli and Shatul! Tu diaaaa... Pasangan Ideal ni.. Payah lahhh.. hahahhaa

Apa aku nak update?? Apa lagi pasal Moshi lahh.. Moshi tu siapa? Jappp! i'll show you..


Taraaaa...! At the end Moshi sampai jugak kat rumah Shatul.. Amik masa 3 hari jugak lah Moshi ni nak dihantar ke rumah Shatul... Comel tak diaaaa? Boleh lah dia jadi aeek ChiChi... Yeaaahhhh...

Sweet betul lah kawan aku ni... Kemain besar lagi dia bagi kawan baru untuk Shatul.. Aku happy tengok Shatul happy...  Aku harap dia akan kekal bahagia... Sebab antara kami dia paling banyak dikecewakan...

Muhammad Fadhli bin Mohd Zawawi...

Anis harap Fadhli boleh jaga kawan anis ni elok elok... Dia ni nampak je kuat, tapi actually tak pun.. Kuat nangis mak cik sorang ni.. Anis harap Fadhli boleh hargai dia... Tak mintak lebih pun.. Just mintak hargai dia je... Sebab dia adalah seorang yang amat penting dalam hidup anis.. Dia bahagia, anis pun happy.. :')

p/s: Kadang2 Allah temukan kita dengan orang yang salah supaya kita kenal erti menghargai pada masa akan datang... :')

Comments

Popular Posts