Kek Red Velvet

Assalammualaikum...!

Hye Semua... i'm back after a week.. hehe.. Hanya pada aku off day je aku ada masa nak update blog aku yang berhabuk ni.. haishhh.. -_-"

kali ni aku nak cerita pasal kek baru di Secret Recipe.. Sedap sangat.... Nama kek ni RED VELVET... nampak tak? aku siap highlight gitu.. hahaha... Memang sangat sedap lah.. Chesse plus krim cake then dalam dia ada apricot.. You all should try...


see... sangat menarik kannn? yang putih tu actually chesse okay... And let me show dalam kek ni...


yang kuning kuning tu lah apricot.. manis rasanya... Tak jemu lah makan kek ni.. actually ni favourite Shatul... Dia memang suka makan RED VELVET... cuma Secret Recipe mesti lah nak unik sikit.. tu yang ada chesse tu... Apa pun aku and Shatul buat kerja lawak..! Apa dia... Aku dah janji siapa first customer yang beli aku akan tangkap gambar dia masuk kan dlam blog aku.. So, bila ada customer yang nak beli..

"Anis! Ni!!" Shatul jerit.

"Ha??? Jap! Jap!!"

Berlari aku amik phone padahal aku tengah break time tu.. hehe... tapi bila dah kat depan customer tu aku and Shatul..

"Kau mintak la..."

"Kau cakap je la.."

"Kau lah ngekk...!"

"Tadi kau nak kan?? gi lah mintak..."

So dengan tiada lafaz bismillah aku bedal je...

"Can i take your picture.. Because you are my first customer that buy this cake?"

And both of them say "Yaaaa..."


Sweet kan both of them..  yang sebelah kanan ni... Sweet je dia senyum.. Macam Farah dia senyum.. Tak tahu lah sebab gigi besi dia ke apa? Tapi iras iras senyuman dia... Ke aku yang rindu farah...? emmm.. Seriously rindu Farah... Bila lah dapat jumpa dia... Sedih betul la... Hibaaaaa! em, tu je kot cerita untuk hari ni... Nanti aku cerita lagi.. Daaa! :)

p/s: Tak salah kalau nak buat sesuatu yang lain kalau ia tidak membawa apa2 keburukan..

Comments

Popular Posts