Birthday Kim Beom Oppa!

Hari ni birthday oppa...

Tapi, sedih.. aku tak dapat sambut birthday dia meriah sangat seperti aku sambut dulu... Aku dapat sambut ala kadar je.. Sebab sangat busy dengan kerja.. tu yang sambut ala kadar je.. Apa pun, best gak kerja kat kedai kek ni.. Sebab tengok apa yang aku buat waktu birthday oppa...


See... Cantik kannn??? Biasa lah siapa tulis... Bukan aku ye.. hahaha... Tapi Papa Samsul yang tulis.. Demi anak dia, dia mesti buat punya.... hehe.. So, ni je lah aku buat untuk oppa..

Oppa Kim Beom,

Happy Birthday to You oppa, I will always love you, supporting you.. Since Primary and ever... Only you..


p/s: Kalau kita minat kat sesuatu jangan sampai kita terlalu leka dan taksub pada dia kerana ia mengunadang ke arah yang kurang baik.. :')

Comments

Popular Posts