Date with SunnyShyne!

Assalammualaikum Semua....!!!

Hari ni aku off day...! Dan... aku keluar date...! Dengan dia??? Oh bukannnn.... Dia berada jauh di Perak, dekat di hati je... hahaha... Kali ni aku date dengan.... Curang??? ehhh.. Mana ada curang dengan dia... Sabar ah aku bagi tahu siapa date dengan aku ni...

TARAAAAA!!!



 Nurul Faziera binti Faizu; Rahman... Haaaa.. dengan dia.. Nampak tak buku apa dia pegang tu.. ada maksud tersirat tahu tak disebalik buku tu.... Miss.... Maksud sebenar Miswar! Miswar??? Tu lahhh skandal dia kat KMTK tu... Pandai kawan aku sorang ni.. Exam sentiasa 4 flat....

Dia memang orang yang sangat sangat tabah... Kenapa aku cakap macam tu??? Kerana perjalanan hidup mencintai seseorang... Apa kisahnya... Tak perlu kot aku cerita... Baca sendiri lah blog dia.. hahaha... :D

Apa pun, memang aku enjoy lah keluar dengan dia.. 3 tempat kami pergi.. Bapak laaa.. Ni smua gara gara puasa.. So, dia tak nak tengok wayang, and tak boleh makan.. Kami just jalan ikut suka hati and bercerita.. Gelak kan orang tu memang wajib lahhhhh.... hahaha...

Lama jugak lah aku tak jumpa dia... Dalam kesempitan waktu, aku try jugak usaha nak jumpa dia.. Ye laaa.. Kesian dia.. Dia tak kerja, jaga ibu.. Alhamdullillah ibu dah sihat... and dah keluar hospital.. HArap lepas ni ibu sihat sihat je la.. kann...?

Lepas tu waktu kami kat Summit... Cer teka aku jumpa siapa??? Ahaaa.. Mesti tak tahu kannn,.. Aku jumpa...


Andy and Michelle... Rindu gila both of them.. Hari tu dapat jumpa Kelly... Pun dah rasa happy sangat.. Kalau dapat lah lepak lama2 lagi dengan dia orang, mesti syok... Dia orang ni lah pendengar aku, peneman aku waktu aku sekolah.. Biasa lahhh, aku dulu sekolah kawan dengan amoi2 je,, hehehe.. :P

Sekarang semua tu dah lepas and kami belajar tempat yang lain lain... Harap sangat boleh still together macam ni walaupun kami berlainan bangsa..

p/s: Walau sesibuk mana pun kita, cari lah masa utk bertemu sahabat kita walau sebentar, sebab belum tentu esok kita masih punya waktu untuk ketawa bersama dia.. :")


Comments

Popular Posts