Dating dengan Fatin!

Assalammualaikum...

Semalam dia ke Sunway.. Mula nya aku dengan Fatin yang nak ke Sunway, and tak sangka dia baca tweet kami.. Bahaya punya Stalker...! haha.. Tapi aku dengan Fatin tak jadi.. Kami pergi hari ni, gara2 Fatin ada class habis lewat.. Buka main merajuk dia... Siap bebel2 kat Fatin.. katanya..

"Sebab Atiqah tu, aku tak boleh jumpa dia"

haha.. he so cute kan?? perangai macam budak2 je... Fatin pun kata,

"Awak, tolong kita, dia tu bising betul marah kita, mana kita tahu nak ada kelas lewat lak tetiba..." aku just senyum je.. lantak korang lah nak gaduh ke hape.. hahaha.. lawak tahu tak!

And tengok.. dia hantar gambar sedih dia... tak dapat jumpa...


AHAHAHHAHA! sumpah lawak muka diaaaaaa! nak gelak2 aku dengan Fatin tengok dia upload.... Fatin gelak gila kot... jahat gila Atin.. hahaha..

Apa pun aku sempat jumpa dengan Fatin jugak akhirnya.. And jumpa family Farah... Yeahhhh!


See...! Seronok kami.. hahaha... Fatin ni pun one of my best friend dari kekecik dulu tahu.. Aku kenal dia pun dari aku darjah 1 selain farhana... Dia sangat cantik.. senyuman nya manis tau... Biasa lah awek Nabil.. hahahaha.. Skandal tu dari darjah 5 kau... gila lama.... Tapi Nabil relax je ngaku Fatin awek dia, just Fatin je bising sikit.. Malu nak ngaku lettew.. hahaha... Suka lah pulak aku sakat... Sampaikan, kami doa hari2 "Semoga Fatin kahwin dengan Nabil..." bila Fatin marah, kami kata "doa seorang sahabat itu berkata tahu tak...!" hahahaha! lawak! Makin bising lah mak cik Fatin tu...

Satu hobi Fatin ni.. Memang menggerunkan ialah... Dia kuat cubit orang! K! sangat sakit tahu takkkkk!!!! Sampai aku ni jado pro gila bab2 ngelak ni... kalau ada permainan elak, aku rasa aku boleh dah wakil Malaysia.. Wuuuuuiiii.. Sakit gila hapak tahu tak cubitan Fatin tu.. Korang gelak lah????!! Tak rasa.. nanti aku suruh Fatin cubit korang.. Feel the moment yekkk?

And ternampak lah pulak Farah.. tengah ice skating.. So, tak dapat lah nak jumpa depan2, just jumpa balik pagar je... Tu dia macam dalam penjara je tu....


haaa... this Farah.. My kembarrrrrrr!!!! Kembar sampai akhirat!!!!

Sempat lah kami bergambo.. actually banyak lagi, tapi malas lah upload.. haha... well~ kami sangat kuat bergambo ye kawan2.. thats why kami lepak je, CANON kami tu aset! Then beratus ratus lah kami upload kat FB.. Tak caya? tengok FB kami.. Penuh! hhhahaha... 

Okay really have a nice day with them... termasuk kawan2 baru aku... actually dia orang best friend Atin kat kolej dia... Dia orang tak ada beza dengan kami pun, semua gegila jugak.. haha... agak memang kawan2 kami, semua tak berapa nak betul kot... semua selalu buat bukan2... hahahaha.. bayang kan Atin kejar Fatin Najihah dalam Sunway... dah lah baju sama.. hahahahhaa! see! nasib lah siapa dapat kami ni.. Semua gila.. hahaha... Tapi tu lah real kami.. tak suka tipu2 diri ni.... "Yelah muda cuma sekali so, kita enjoy....!" bak kata Nora Danish dalam cerita Puteri... 

Semoga persahabatan kami kekal selamanya.. Aminnnn.. :')

p/s: Tiap sahabat pasti ada kerenahnya, tapi kawan yang baik akan anggap itu satu perkara yang mudah untuk dia atasi... :)

Comments

Popular Posts